جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان ـ مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: باید با کارهای زیربنایی فرهنگی بتوانیم شاهد از بین رفتن ناهنجاری هایی همانند طلاق، بدحجاجی و... در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، به بررسی راه های ارتقاء فرهنگ جامعه پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در این جلسه، با اشاره به تشابه فعالیت های فرهنگی و مذهبی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه علمیه، بر ضرورت تقویت همکاری ها تاکید کرد و گفت: امید است  این همکاری ها روز به روز بیشتر شود و شاهد انقلابی در حوزه فرهنگ استان شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: حوزه علمیه استان کردستان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و تعامل با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندح اعلام می دارد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از ناهنجاری های اجتماعی در سطح استان، عنوان داشت: باید با کارهای زیربنایی، فرهنگی و اصولی بتوانیم شاهد از بین رفتن ناهنجاری هایی همانند طلاق، بدحجاجی و... در سطح استان کردستان باشیم.

 جلال قلعه شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری های حوزه علمیه استان، گفت: امیدواریم که همکاری های قرآنی بین این اداره کل و حوزه علمیه استان کردستان بیشتر از پیش شود.

برپایه این گزارش، در این دیدار مقرر شد، حوزه علمیه استان کردستان چند نفر از روحانیون را برای اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی به  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha