جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم ظرفیت های هیئات مذهبی را حائز اهمیت دانست و ابراز کرد: اگر بتوانیم از ظرفیت هیئت های دانش آموزی استفاده کنیم می توانیم از فضای مجازی پیشی بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری ظهر امروز در دیدار اعضای کمیسیون آموزش و پرورش استان قم با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی که در سالن محراب آستان مقدس کریمه اهل بیت (س)، برگزار شد،‌با اشاره به اینکه نگرش ها باید نسبت به آموزش و پرورش تغییر کند، اظهار داشت: آموزش و پرورش را نباید در تراز دستگاه های دیگر دانست و باید به یک دیدگاه زیر ساختی به آن  توجه داشته باشیم.

وی افزود: آموزش پرورش برای همه دستگاه ها جنبه مادری دارد چراکه در صدد پرورش دانش آموزان است و هنگامی که این نگرش در بین دستگاه ها به وجود بیاید تمام امکانات را برای کمک کردن به این نهاد به کار خواهند گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قم آموزش به معلمان و مربیان را کار مطلوبی دانست و عنوان کرد: اگر معلمان و مربیان متعهدانه در پرورش دانش آموزان عمل کنند می توانند در پرورش آنان بسیار تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه گفتمان های دینی بر اساس نیاز های دانش آموزان مورد استقبال است، خاطرنشان کرد: باید فعالیت های فرهنگی به صورت کلان در سطح کشور مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری ظرفیت های هیئات مذهبی را حائز اهمیت دانست و ابراز کرد: اگر بتوانیم از ظرفیت هیئت های دانش آموزی استفاده کنیم می توانیم از فضای مجازی پیشی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه موضوع داعش در عراق را اربعین حل کرد، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک فرهنگ عاشورا فرهنگ های کلیدی جهان را فتح خواهند کرد بنابراین نباید از این ظرفیت غافل شویم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha