شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار با مسئولین

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام حسین علیه السلام وارث همه انبیاء، اولیاء و مصلحان تاریخ بشر است و امروز تولید محتوا برای جنبش‌های الهی و اجتماعی فقط از مکتب عاشورا امکان پذیر است وهیچ نحله فکری و ایدئولوژیک در جهان نه در گذشته و نه حال و نه در آینده قادر به بازتولید شور، عشق، معنویت و حماسه‌های انقلابی نیست

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی ظهر امروز در دیدار با مدیران ادارات شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه  برگزار شد، به برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: راهپیمایی اربعین  نمایش گسترش قدرت نرم انقلاب اسلامی و بیداری روزافزون اسلامی است و هر سال به عظمت و شکوه و مقدار خود می افزاید.

عضو خبرگان رهبری افزود: راهپیمایی اربعین باطل السّحر اسلام آمریکایی و تجلی‌گاه ارزش‌های نورانی قرآن و اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) است.

 وی ادامه داد:  امام حسین علیه السلام وارث همه انبیاء، اولیاء و مصلحان تاریخ بشر است و امروز تولید محتوا برای جنبش‌های الهی و اجتماعی فقط از مکتب عاشورا امکان پذیر است وهیچ نحله فکری و ایدئولوژیک در جهان نه در گذشته و نه حال و نه در آینده قادر به بازتولید شور، عشق، معنویت و حماسه‌های انقلابی نیست.

نماینده  مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار و رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرچمدار نهضت بیداری اسلامی در جهان هستند و بیداری اسلامی بدون بانگ بیدارباش امام حسین(علیه السلام) و یاران باوفایش ممکن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با ابزار تروریسم به جان بیداری اسلامی افتاد و اکنون رزمندگان اسلام و نیروی های مقاومت در حال عبور از داعش و توطئه‌هایی نظیر استقلال کردستان و اخلال در وحدت و همبستگی مردم لبنان هستند و مسیر بیداری اسلامی پس از عبور  از این گردنه‌ها هموارتر خواهد شد و تردیدی در آن نیست.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بزرگترین مراسم جهانی با حضور دهها میلیون نفر در کربلا به مناسبت روز اربعین حضرت امام حسین(ع) برگزار شد که این یک حرکت ظلم ستیز بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha