شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حیات الغیب

حوزه/ حجت الاسلام حیات الغیب، تبیین و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را از محورها و ضرورت های تبلیغ طلاب برشمرد و گفت: با تبیین و ترویج امر به معروف در جامعه می توان از گسترش آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد، چرا که ترویج این فریضه الهی ضامن بقای سلامت دینی و اجتماعی جامعه است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی، عصر امروز در جلسه اخلاق عمومی در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه زینبیه (س) خرم آباد با بیان اینکه طلاب خواهر باید برای جامعه بویژه زنان و دختران امت اسلامی الگو باشند، گفت: طلاب باید با فراگیری علوم دینی و تحقیق و مطالعه در علم روز بتوانند به سؤالات و شبهات دینی جامعه ب ویژه بانوان پاسخ دهند و با تسلط بر احادیث در خصوص ضروریات استحکام بنیان خانواده به تبلیغ بپردازند .

وی با بیان اینکه طلاب باید با تهذیب نفس و انس با قرآن بتوانند از نظر اخلاقی و عملی برای همگان الگو باشند، خاطر نشان کرد: طلاب به عنوان پرچمداران اشاعه دین و فرهنگ باید با سعه صدر، خلق نیکو و دلسوزی به تبلیغ معارف اسلامی و تبیین سبک زندگی قرآنی در جامعه کمک کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه فرصت باقی مانده از صفر، فرصتی مغتنم برای تبیین آموزه های دینی و اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه است، یادآور شد: طلاب باید معارف تربیتی و معرفتی قیام عاشورا را برای مخاطبان تبیین و تشریح نمایند .

حجت الاسلام حیات الغیب، تبیین و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را از دیگر محورها و ضرورت های تبلیغ طلاب برشمرد و گفت: با تبیین و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می توان از گسترش آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد، چرا که ترویج فریضه امر به معروف  ونهی از منکر ضامن بقای سلامت دینی و اجتماعی جامعه است .

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در پایان ترویج گفتمان های حجاب و عفاف در جامعه را از دیگر رسالت های خواهران مبلغ برشمرد و بر اشاعه این گفتمان ها در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد.

انتهای پیام  

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha