جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
توزیع چادر در بین زلزله زدگان

حوزه/ معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوي از توزیع ۱۰۰۰ تخته چادر در بین خانواده‌های زلزله‌زده غرب کشور قرار داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی، معاون امداد مستضعفان و نماينده توليت آستان قدس رضوي در مناطق زلزله‌زده با اعلام این خبر، گفت: با توجه به برودت هوا و نياز بسيار شديد مردم آسيب‌ديده و داغدار به ویژه در مناطق روستايي، 1000 تخته چادر از سوی آستان قدس رضوی در اختیار نیازمندان و زلزله‌زدگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته اقلام مورد نیاز به صورت هماهنگ و یکنواخت در بین زلزله‌زدگان توزیع نشده است، اظهار کرد: با حضور گروه‌های جهادی و خادم‌یاران رضوی، قرارگاه امام رضا(ع) تلاش دارد تا در این شرایط بحرانی و سخت، با مدیریت صحیح و انقلابی، وسایل مورد نیاز را عادلانه و هماهنگ در اختیار زلزله‌زدگان قرار دهد تا از بي‌نظمي و آشفتگي جلوگیری شود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوي اظهار کرد: باتوجه به هماهنگي‌هاي صورت گرفته وحضور قوي ومسئولانه دستگاهاي مختلف و همچنین حمايت‌ها، كمك‌ها و مشاركت بالا و قابل تقدير مردمي خوشبختانه در حال حاضر شرايط بسيار خوبي درارائه خدمات به نيازمندان وجود دارد و بسیاری از مشكلات و نارسايي‌هاي اوليه برطرف شده است.

خاکسار قهرودی همچنین در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده ضمن عرض تسلیت به تمامی مردم این استان، به ویژه مردم آسیب دیده  شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین، اسلام آباد غرب و ثلاث باباجانی، اعلام کرد: تمام امکانات آستان قدس رضوی برای زلزله زدگان مورد استفاده قرار می‌گیرد و كمك‌هاي این آستان مقدس از طريق قرارگاه‌هاي مستقر در قصرشيرين و سرپل ذهاب، با حضور و تلاش گروه‌هاي جهادي وخادم‌ياران رضوي در روستاها متمركز است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوي تصریح کرد: تلاش شده هدایا و کمک‌های مردمی به صورت صحیح و عادلانه در بین خانواده‌های زلزله زده توزیع شود و در این رابطه، مناطق مختلف شناسایی و آمار مورد نیاز بدست آمده است

وی با تأکید بر این مطلب که تلاش داریم از توزیع ناهماهنگ و بی‌برنامه کمک‌های مردمی جلوگیری کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با دريافت كمك‌هاي بيشتر مردم و سازماندهي آن‌ها آمار طبخ و توزيع غذاي گرم در میان زلزله‌زدگان به بيش از ٧٠ هزار بسته در روز برسد.

حضور کادر درمانی و پزشکی در مناطق زلزله‌زده

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در ادامه اذعان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته طی روزهای آینده گروه اعزامی پزشکان و کادر درمانی دارالشفای امام (ع) به صورت داوطلبانه به روستاها و شهرستان های زلزله زده اعزام و خدمات مورد نیاز درمانی را ارائه خواهند داد.

به گفته خاکسار قهرودی، دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در برخی استان‌ها همچون اصفهان، کردستان، همدان، ایلام و... به صورت داوطلبانه با برپایی خیمه‌ها، کمک‌های مردم برای افراد زلزله‌زده را جمع‌آوری می‌کنند و تمامی این کمک‌ها در کم‌ترین زمان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha