چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(علیهاالسلام)، با صدور پیامی، از خدمات دستگاه ها، نهادها و مردم شریف استان قم در پذیرایی از زائران و محبان اهل بیت(ع) و برپایی هرچه با شکوه تر سوگواری معصومین(ع) در ماه های محرم و صفر تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و امام جمعه قم بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
توفیق خدمت به اهلبیت عصمت و طهارت، نعمت بزرگی است که همگان  در پی متنعم گردیدن از آن هستند . خدای مهربان را شکر گزاریم که توفیق همراهی با عزاداران نبی مکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم، سبط اکبرشان حضرت امام حسن مجتبی،سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا(صلوات الله علیهم اجمعین) را نصیب و روزی مان گردانید.
حضور جمع کثیری از زائران و عزاداران از کشورها و استان های مختلف  که آمدند تا التیام درد و غم خویش را در پناه بانوی کرامت و مهربانی حضرت فاطمه معصومه(علیهاالسلام) بیابند و شهر قم حرم اهل بیت(علیهم السلام)  را جهت زیارت و عزاداری در ماه های پرسوز و گداز محرم و صفر انتخاب کردند، فرصتی بود  جهت بهره مندی از نعمت خادمی؛ و خادمان این  استان چه میزبانی ارزشمندی انجام دادند.
اینجانب ضمن تبریک حلول ماه شریف ربیع الاول، به  مصداق حدیث شریف رضوی مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ از این بارگاه منور و نورانی، زحمات یکایک خادمان استان اعم از دستگاه های دولتی، نهادها و مجموعه ها و همچنین مردم فهیم، بصیر و ولایت مدار قم که تمام تلاش و کوشش خویش را معطوف داشتند تا تکریم زائران به زیباترین شکل ممکن انجام پذیرد را ارج نهاده و قدردان فعالیت های قابل تحسین این عزیزان می باشم.
از حضور عاشقان و ارادتمندان حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) و خلق عظیم ترین اجتماع شیعیان در اربعین سالار شهیدان و همچنین برپاکنندگان مواکب حسینی، ستاد رابعین و قرارگاه های مردمی اربعین در استان و مسیر پیاده روی زائران امام حسین علیه السلام نیز تقدیر و تشکر می نمایم.
 رجای واثق دارم سعی و تلاش خالصانه ی شما در این مسیر معنوی، به پاداش جزیل مشکور می گردد.
و شکرالله سعیکم
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام
و امام جمعه قم
سید محمد سعیدی

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha