جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از بی توجهی کشورهای بزرگ که مدعی حمایت از صلح هستند، به تجاوزاتی که ملت های جهان به ویژه ملت یمن با آن رو به رو هستند، ابراز ناخشنودی و دردمندی کردند و گفتند: امیدواریم کشورهای جهان به وظایف خود در برابر ملت های ستمدیده جهان عمل کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف از سفیر جدید فرانسه در عراق و هیئت همراه استقبال کرد.

حضرت آیت الله نجفی از بی توجهی کشورهای بزرگ که حامی صلح به شمار می روند به تجاوزاتی که ملت های جهان به ویژه ملت یمن با آن رو به رو هستند، ابراز ناخشنودی و دردمندی کردند و افزودند: امیدواریم که کشور های جهان به وظایف خود در برابر ملت های ستمدیده جهان عمل کنند.

معظم له از هر تلاشی که در جهت توسعه روابط عراق و فرانسه انجام می‌شود و موجب ارتقای اقتصادی و فناوری می شود، استقبال کردند و ادامه دادند: عراق توانست امنیت را برای میلیون ها زائر فراهم کند.

حضرت آیت الله نجفی با اشاره به سخن امیرالمؤمنین (ع) که فرمودند:« ای مالک! مردم دو گروه اند، یا برادر دینی تو هستند یا همانند تو در خلقت»، اشاره کردند: با ایمان به این سخن، امنیت در سرتاسر جهان حاکم می‌شود.

 ایشان تاکید کردند: اسلام حقیقی به پرهیز از جنگ، حفظ جان بشریت و احترام به انسان ها تاکید دارد و صلح گزینه اول و آخر ما است.

سفیر فرانسه گفت: افتخار بزرگی است که توانستم در شهر نجف اشرف حضور یابم.

پیامبر اکرم (ص) یکی از نعمت های خداوند برای ماست

حضرت آیت الله بشیر نجفی از هیئتی که برای زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (ع) آمده بودند استقبال کردند.

آیت الله نجفی در این دیدار اشاره کردند: یکی از نعمت هایی که خداوند به ما عنایت کرده است، فرستادن بهترین آفریده خود است و آن رسول اکرم (صلی الله علیه وآله و سلم) هستند که ما را از گمراهی و تاریکی نجات دادند و به راه هدایت و اصلاح سوق دادند.

معظم له ادامه دادند: خداوند با آوردن اهل بیت اطهار (علیهم السلام)، نعمت خود بر ما را فزونی بخشید.

حضرت آیت الله نجفی از عراقی ها خواستند تا به خانواده های شهدا و مجروحان که جانشان را در راه مبارزه با تروریسم دادند و عراق را از لوث وجود تروریسم داعش پاک کردند، خدمت کنند و به وظایف خود در قبال آنان عمل کنند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha