جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ملکیان

حوزه/حجت الاسلام ملکیان گفت: طرح تربیت مربی معارف نماز با نام «معراج» با هماهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علیه اصفهان و ستاد اقامه نماز استان، برگزار می شود.

حجت الاسلام رسول ملکیان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به برگزاری دوره طرح تربیت مربی معارف نماز « معراج»، گفت: این دوره برای طلاب و روحانیون پایه های هفت به بالا و یا طلابی که شرایط ثبت نام در این دوره را دارند از سطح دو به بالا برگزار می شود.

مدیر مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: این دوره به مدت 120 ساعت حضوری و غیر حضوری برگزار خواهد شد و از افراد شرکت کننده در این دوره ها به صورت تخصصی در معارف نماز استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به سر فصل های آموزشی در این دوره، خاطرنشان کرد: راه های تکمیل نماز، اسرار نماز، نماز و خانواده، آیات نماز در قرآن، شیوه های دعوت به نماز، علل ترک نماز، مسجد و مدیریت فرهنگی، شیوه های بیان احکام، شیوه های مشاوره و پاسخ گویی، پرسش و پاسخ، چگونه برگزار کردن کلاس داری جذاب و کارورزی مهم ترین سر فصل های آموزشی دوره تربیت مربی «معراج»به شمار می آیند.

حجت الاسلام ملکیان اظهار کرد: این دوره توسط اساتید حوزه علمیه اصفهان و قم و در مجتمع آموزشی کاربردی حوزه علمیه اصفهان به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: مهلت ثبت نام دراین دوره تا هشتم آذرماه و نحوه ثبت نام ارسال کلمه «نماز» به شماره پیامکی 100003672123 است، که طی این مراحل افراد از طریق پیامک آمادگی خود را به نهاد مربوطه اعلام کرده و مسئولین با آن ها تماس گرفته و در صورت پذیرفته شدن در مصاحبه ثبت نام برای آنها انجام خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: کلاس های آموزشی این دوره روزهای پنجشنبه صبح تا ظهر برگزار می شود و در پایان این دوره، گواهی نامه ای به افراد شرکت کننده داده خواهد شد. همچنین پس از پایان این دوره از افراد شرکت کننده در این دوره برای برگزاری دوره هایی در مدارس، مراسم مربوط به اولیاء دانش آموزان، مساجد و کانون های فرهنگی و مراسم های مربوط به ستاد اقامه نماز استفاده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha