پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مستبصر تونسی به زیارت حرم امیر المؤمنین (ع) مشرف شد

حوزه/ شیخ محمد تیجانی مستبصر تونسی به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین(علیه السلام) مشرف شد و مورد استقبال مسئولان آستان مقدس علوی قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد تیجانی مستبصر تونسی به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین(علیه السلام) مشرف شد و مورد استقبال مسئولان آستان مقدس علوی قرار گرفت.

شیخ تیجانی اشاره کرد: تشرف امروز من به زیارت حضرت ولی الله و وصی رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلّم) از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند به من عنایت کرده است.

وی تاکید کرد: فتوای آیت الله سیستانی در جهاد کفایی که عراق را از خطر گروهک های تروریستی و تفکر افراطی آزاد کرد، در برقراری امنیت و استقرار عراق نقش برجسته ای داشت و پیشرفتی که امروز شاهد آن هستیم به فضل فتوای ایشان است.

محمد تیجانی سماوی، اسلام‌پژوه تونسی و یکی از علمای اهل سنت مالکی مذهب است که شیعه شد.

وی در نجف اشرف به محضر آیت‌الله خوئی و محمدباقر صدر رسید، و بعد از مناظره و گفت‌وگو و بررسی‌های فراوان، در سن ۲۴سالگی شیعه شد و پس از شیعه شدن کتابی را با عنوان «آنگاه که هدایت شدم» تألیف کرد و مطالب بسیاری بر ضدوهابیت نوشت و به اثبات حقانیت شیعه پرداخت.

وی به منظور آگاهی بخشی و نشر معارف اهل‌بیت و مذهب تشیع برای گردشگران بین المللی و مستبصرین در مشهد، مرکز نشر معارف اهل‌بیت را تأسیس خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha