جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ همه باید تلاش کنیم چهره واقعی اسلام را به جهان معرفی کرده و اسلام اهل بیت(ع) و مکتب اسلام را معرفی و ترویج دهیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت به موضوع اتحاد و همدلی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: امروزه بر امت اسلامی لازم است که با پیروی از منویات بزرگان به خصوص مقام معظم رهبری و به کارگیری دستورات پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) در کنار یکدیگر با محبت و گذشت زندگی نمایند و حرمت یکدیگر را نگه دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین بیان داشت: باید در شرایط فعلی ندای وحدت و اخلاق و محبت در بین جوامع اسلامی سر داده شود؛ همان‌طور که پیامبر اکرم(ص) هدف اصلی خود را ترویج مکارم اخلاق می‌داند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مسلمانان باید در جهان کنونی هوشیار و متحد باشند؛ زیرا دشمنان اسلام در تلاش بوده که با تفرقه افکنی و اختلاف، در صفوف مسلمانان جهان نفوذ نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی حساسيت دشمنان اسلام برای ايجاد اختلاف و پراكندگی ميان مسلمانان بيشتر شد، بیان داشت: دو مذهب تشیع و تسنن از پيروان زيادی در سراسر جهان برخوردار بوده و هر اندازه بتوانند ديدگاه‌ های خود را به يكديگر نزديك كنند، تأثير بسيار مهم و ارزشمندی در اعتلاء و عزت و سربلندی مسلمان در جهان كنونی دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان داشت: در برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی مانند عربستان به جان مسلمانان یمنی افتاده و برادر کشی می‌کنند، این در حالی است که تنها توطئه‌گران و دشمنان از این تفرقه استفاده می‌کنند و ضربه آن به خود مسلمانان وارد می‌شود.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم چهره واقعی اسلام را به جهان معرفی کرده و اسلام اهل بیت(ع) و مکتب اسلام را معرفی و ترویج دهیم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha