جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که امروز رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار دارد، گفت: نیروهای مقاومت با توکل به خداوند توانستند سبب سرنگونی داعش شده و به پیروزی دست یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  علاءالدین صفی خانی، امروز درنشست بصیرتی کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، به شکست ذلت بار گروه تکفیری داعش اشاره کرد و گفت: گروهک تروریستی داعش یک حرکت مرموزانه از سوی آمریکا، اسرائیل، رژیم صهیونیستی و همچنین برخی کشورهای اروپایی بود.

 وی افزود: ما با شکست دادن گروهک تروریستی داعش نشان دادیم که از توانایی‌های نظامی خوبی برخورداریم و در ادامه نیز با همین حرکت می‌توانیم سبب سرنگونی کامل رژیم صهیونیستی شویم.

 معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که امروز رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار دارد، افزود: نیروهای نظامی ما با توکل به خداوند و به پشتوانه جبهه مقاومت و جهادهای مردمی توانستند سبب سرنگونی داعش شده و به پیروزی دست یابند.

 معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مهم‌ترین راهبردی که امروز باید مورد توجه کشورهای اسلامی و به‌ویژه محور مقاومت در برابر صهیونیست‌ها اتخاذ شود همان وحدت کشورهای اسلامی و ارتباط و اعتماد آن‌ها به یکدیگر است که می‌تواند سبب افزایش قدرت ما شود.

حجت الاسلام صفی خانی به موضوع فرهنگ در جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه جنگ نرم بیشتر تمرکز تحت فکر و اندیشه و در حوزه فرهنگ است در واقع جنگ نرم یک تقابل فکری، فرهنگی و اجتماعی است که با این نام از آن یاد می‌شود.

وی ادامه داد: امروز فرهنگ از اصلی‌ترین اصول جامعه است و باید همه مردم و مسئولین در این زمینه هوشیارانه و آگاهانه عمل کنند.

حجت الاسلام  صفی خانی به موضوع دشمن شناسی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از ضعف های مسلمین از صدر اسلام تاکنون عدم شناخت دشمن یا ضعف در دشمن شناسی بوده است که همین امر موجب شکست یا از دست دادن حکومت و برزمین ماندن بسیاری از احکام اسلام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha