یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
درس اخلاق

حوزه/ طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) که کار اصلی طلبه درس خواندن است و طلاب الگو هستند، تلاش فکری و عملی بانوان طلبه نوعی جهاد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بانو گل‌گیری در مراسم جشن امامت حضرت ولیّ عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) که در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت این ایام مبارک و همچنین تبریک به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت علیه داعش، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، نتیجه مرگ بر آمریکا است.

استاد اخلاق حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه هر یک از افراد جامعه به ویژه بانوان طلبه باید به وظیفه خود عمل کنند و انقلابی باشند، اظهار داشت: انقلابی بودن به معنای مسلمان و مؤمن بودن و خضوع، خشوع و بصیرت داشتن است.

بانوگل گیری افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) که کار اصلی طلبه درس خواندن است و طلاب الگو هستند، تلاش فکری و عملی بانوان طلبه نوعی جهاد است.

وی بیان داشت: بانوان طلبه در فعالیت های خود با اخلاص کار کنند و پرتلاش و خستگی‌ناپذیر باشند.

استاد درس خارج جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برخی نکات اخلاقی را مورد توجه قرار داد و در ادامه عنوان کرد: بانوان طلبه باید درصدد ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دینی باشند و به صورت سازماندهی فعالیت کنند.

بانو گل گیری افزود: بانوان طلبه نباید به کار کم اکتفا کنند و هیچ گاه سست نشوند؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، خرمشهرها در پیش است و آزادی قدس را در پیش داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به رسالت حوزه علمیه، خوب درس بخوانید و درس بدهید و اخلاق اسلامی را رعایت کنید.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha