یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعزام ۲۰۰ طلبه و روحانی اهوازی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

حوزه/ ۲۰۰ نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز در راستای کمک و خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده، راهی استان کرمانشاه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حوزه علمیه اهواز در راستای حمایت و کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه گروه‌های جهادی-تبلیغی را در قالب کاروان‌های متعدد به مناطق آسیب دیده اعزام کرده و امروز نیز ۲۰۰ طلبه و روحانی راهی این مناطق شدند.

 حجت الاسلام قاسمی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیون اهواز، در حاشیه اعزام طلاب و روحانیون به مناطق زلزله‌زده، با بیان اینکه اردوهای جهادی بهترین فرصت خودسازی و خدمت به جامعه است، اظهارداشت: در این برهه‌ای که هم‌وطنان عزیزمان در استان کرمانشاه نیازمند کمک‌رسانی هستند، بر ما طلاب و روحانیون لازم است که به کمک آن‌ها بشتابیم و در حد توان خویش، آنان را یاری کنیم.

وی، یکی از اهداف حضور طلاب و روحانیون در مناطق زلزله‌زده را تسکین روحی مردم عنوان کرد و گفت: امروز مردم مناطق زلزله زده، علاوه بر تأمین مسکن و سرپناه، نیاز به آرامش روحی و فکری نیز دارند که طلاب به‌ویژه روحانیون باید این وظیفه مهم را به نحو مطلوبی انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در حاشیه بدرقه طلاب جهادی به مناطق زلزله‌زده، گفت: این حرکت امروز طلاب اهوازی به مثابه عمل به آیه شریفه قرآن کریم است که امیدواریم این گونه حرکات بیش از پیش تا سامان یافتن کامل مناطق زلزله‌زده، در جای‌جای حوزه‌های علمیه کشور استمرار یابد.

لازم به ذکر است در این اعزام، طلابی و مبلغانی از مدارس علمیه ولی‌عصر(عج)، فاطمیون، باب‌الحوائج(ع)، علی بن ابی‌طالب(ع)، امام خامنه‌ای، امیرالمؤمنین(ع)، امام خمینی(ره)، خاتم‌الانبیاء(ص) و امام جعفر صادق(ع) حضور دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha