پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آغاز به کار طرح بزرگ اعزام خادمان امام رضایی‌ها در کرمانشاه

حوزه/ طرح بزرگ امدادی «امام رضایی‌ها» در راستای کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، طرح بزرگ اعزام خادمین مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه، صبح امروز در قرارگاه امام رضایی‌ها، آغاز به کار کرد.

حاج حسین یکتا، فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) در آیین اعزام خادمین، خدمت به مردم را یکی از بالاترین ارزش‌های انسانی دانست و اظهارداشت: قطعاً حضور افتخاری خدام امام رضایی‌ها، توفیقی بزرگ از جانب خداوند متعال است که نصیب هرکس نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر در طرح خادم افتخاری امام رضایی‌ها، شرکت کرده‌اند، گفت: امروز شاهد حضور پسران و دخترانی هستیم که برای خدمت به مردم زلزله‌زده روستاهای کرمانشاه در این قرارگاه حاضر شده و عهد سربازی آقا امام زمان(عج) را با خدمت به مردم استان کرمانشاه می‌بندند.

همچنین، حجت‌الاسلام علی ملکی، امام جمعه قصر شیرین، با بیان اینکه حضور پرشور جوانان، نشان از عزم و اراده آن‌ها در حمایت از هم نوعانشان است، تصریح کرد: امروز در آستانه خلق حماسه‌ای بزرگ هستیم و إن شاءالله با حضور مثبت و سازنده جوانان به‌ویژه طلاب و روحانیون در مناطق زلزله‌زده، زندگی دوباره‌ای را شاهد باشیم.

همچنین ماموستا عادل غلامی، امام جماعت اهل سنت قصرشیرین، در ادامه این آیین، ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم(ص) و هفته وحدت، از حضور پرشور جوانان در قرارگاه امام رضایی‌ها، تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما به وجود جوانان شیعه ایرانی افتخار می‌کنیم که این چنین برای کمک به هم‌میهنان خویش راهی این منطقه شده و از هیچ اقدامی هم فروگذار نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش، در طرح اعزام خادمین مردم زلزله‌زده، جوانانی از ۱۰ استان کشور وارد قصر شیرین شده و با حضور در قرارگاه امام رضایی‌ها، فعالیت جهادی خود را آغاز کردند.

لازم به ذکر است، در این طرح جامع، طلاب، روحانیون، پزشکان، مربیان پرورشی، روانشناسان خانواده و جوانانی از اقشار مختلف جامعه حضورداشته هر کس بنا بر تخصص و مسئولیت خویش، خدمت‌رسانی می‌کند.

گفتنی است، قرارگاه مردمی «امام رضایی‌ها» به همت جبهه فرهنگی انقلاب و بنیاد کرامت پس از وقوع زلزله در غرب استان کرمانشاه فراخوانی برای امدادرسانی صادر کرد که بیش از هزار نفر نیروی انسانی از سراسر کشور در منطقه زلزله‌زده مستقر شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha