شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست توجیهی مبلغان اهوازی با فرمانده قرارگاه خاتم الأنبیاء

حوزه/ نشست توجیهی مبلغان اهوازی اعزامی به مناطق زلزله زده غرب کشور، با فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا(عج)، درباره بررسی وضعیت موجود و نحوه تبلیغ در مناطق زلزله‌زده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست توجیهی مبلغان حوزه علمیه خوزستان با حاج حسین یکتا، فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا(عج)، که از زمان وقوع زلزله در استان کرمانشاه، در مناطق زلزله‌زده حضور دارد، برگزار شد.

در این نشست که پیش از اعزام اصلی مبلغان اهوازی به روستاهای کرمانشاه انجام شد، حاج حسین یکتا، ضمن قدردانی از روحانیون اهوازی به جهت حضور در مناطق زلزله‌زده، اظهار کرد: امروز حضور طلاب در مناطق زلزله‌زده، عمل و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه حضور طلاب و روحانیون در مناطق زلزله‌زده، اثر وضعی بسیار مطلوبی میان مردم دارد، گفت: مردم کرد کرمانشاه، بسیار مهمان‌نواز و مهمان‌دوست هستند، پس تا می‌توانید با آنها، هم‌نشین شده و درددل‌های این عزیزان را بشنوید.

قرارگاه خاتم الاوصیا(عج)، همدردی با مردم داغ‌دیده زلزله‌زده را یک اصل تبلیغی در کرمانشاه دانست و افزود: امروز یکی از بیشترین نیازهای مردم کرمانشاه، همدردی و ابراز همدلی با غم عزیزانشان است که مرهم زخمی بر دل‌های سوخته آنهاست.

لازم به ذکر است: در این نشست توجیهی، نحوه عملکرد طلاب و مبلغان خوزستانی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مطرح شد و بدین ترتیب، بیش از ۵۰ روستا، در پوشش فعالیت‌های تبلیغی طلاب اهوازی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha