سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام نجفی

حوزه/ حجت الاسلام نجفی گفت: تبیین آرمان انقلاب اسلامی یکی از مسایل مهم به شمار می رود و ترویج تفکر ناب انقلابی در جامعه به ویژه در قشر جوان می تواند بهترین مصداق آتش به اختیار برای یک طلبه باشد. 

حجت الاسلام روح الله نجفی، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهر سامن در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار «حوزه» در همدان، با اشاره به ضرورت تبیین مساله آتش به اختیار در مدارس علمیه، گفت: مساله آتش به اختیار و کار جهادی فرهنگی باید در حوزه های علمیه تبیین شود.

وی تصریح کرد: مصداق بارز آتش به اختيار آن طلبه انقلابي است که با احساس تکليف گروه جهادى فرهنگی، تبليغى را تشکيل داده و با حضور در مسجد يا روستايی،  توفيق جذب بيش از 20 جوان به حوزه علميه و بيش از 200 نوجوان و جوان را به مسجد داشته است.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: در واقع حوزه هاى علميه بايد نقش مربی و معلم تفکر انقلابی کار جهادی فرهنگی و مساله آتش به اختيار را در جامعه اسلامی ایفا کنند.

وی در ادامه افزود: حوزه های علميه مي توانند در مرحله نخست با کادر سازی انقلابی در مدارس علمیه و در مرحله بعدی در مساجد و مراکز فرهنگى مروج تفکر آتش به اختيار باشند.

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهر سامن افزود: حضور فعال در مساجد و مراکز فرهنگى و اجراى برنامه های اثرگذار و جذاب مي تواند مصداق کامل آتش به اختيار یک طلبه باشد.

وی ادامه داد: طلاب باید در تمامی عرصه هایی که دشمن در آنجا حضور دارد فعالیت تبلیغی جهادی داشته و با ابزار سعه صدر، علم، تقوا، بیان، تفکر جهادی به فعالیت فرهنگی  بپردازد.

وی در پایان گفت: تبیین آرمان انقلاب اسلامی یکی از مسایل مهم به شمار می رود و ترویج تفکر ناب انقلابی در جامعه به ویژه در قشر جوان می تواند بهترین مصداق آتش یه اختیار برای یک طلبه باشد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha