دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد حاجی زاده - جمکران

حوزه/ معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: ما برای تأمین حداقل های نیاز زائران مسجد مقدس جمکران دچار مشکلات متعدد بودیم که با کمک های شما خیرین بزرگوار، بسیاری از این مشکلات را برطرف کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، احمد حاجی زاده در همایش «باران فیروزه ای» که جهت تجلیل بانیان و خیرین مسجد مقدس جمکران در ساختمان 313 این مسجد مقدس برگزار شد، گفت: این مجلس بسیار مبارک است چون از یک طرف شب ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) است و از بعد مکانی نیز در محلی قدسی حضور دارید.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: فقر معنویت یکی از خلأهای جامعه است و سالانه بیش از 20 میلیون نفر در این مسجد مقدس حضور پیدا می کنند؛ در این جمع بهترین افراد حضور دارند چرا که شما نماینده هزاران نفر از بانیان و خیرین مسجد مقدس جمکران است و توفیق عبادت، رزق است.

وی با تأکید بر اینکه در همه مجالس باید از شهدای انقلاب و اسلام یاد کنیم، ابراز داشت: ما مدیون شهدا هستیم و هر چه از عزت در این کشور داریم از جان فشانی شهدای والا مقام اسلام است.

حاجی زاده تصریح کرد: پولی که برای امر خیر خرج و نذر می شود، عنایت اهل بیت و خداوند است و اگر پولی شبهه و مشکل داشته باشد، بدون شک وارد چنین مجرایی نمی شود.

وی ادامه داد: هر یک از بانیان و خیرین مسجد مقدس جمکران به عنوان یک خادم افتخاری این مکان مقدس به حساب می آیند.

معاون جمکران به وجود 7 ماشین های زائر بر در این مسجد مقدس اشاره کرد و گفت: در مهمانسرای مسجد مقدس جمکران نیز 9 وعده غذا در هفته پخته می شود و 88 درصد آن برای زائران و خادمان افتخاری است.

حاجی زاده بیان داشت: دارالشفای مسجد مقدس جمکران با کمک بانیان خیر بازسازی و تجهیز شد و امروز خدمات زیادی را به زائران و مجاوران این مسجد مقدس ارائه می دهد.

وی در ادامه به بهره گیری از کمک خیرین در بخش های مختلف اجتماعی و زیرساختی جمکران اشاره و تصریح کرد: در حوزه فرهنگی نیز برنامه ها از نظر کیفی بسیار متحول شده و تمام هزینه های آن را بانیان و خیرین پرداخت کرده اند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha