پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام جمشیدی

حوزه/عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز دولت آمریکا یکی از بزرگترین خطای استراتژی های تاریخ این کشور را انجام داد و به خود اجازه داد تا عواطف و احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان را جریحه دار کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکا، اظهارداشت: به نظر می رسد آمریکا با سرسپردگی برخی دول عربی اسلامی منطقه، امروز فرصت را مناسب برای انجام این اقدام دیده است، رابطه های پنهانی برخی کشور های عربی اسلامی منطقه و سرسپردگی و نوکری برخی مانند رژیم سعودی جرات این حماقت را به آمریکا داد تا باری دیگر در منطقه خاور میانه دسیسه ای دیگر رقم بزند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: شکستن قبح رابطه پنهانی داشتن برخی دول منطقه یکی دیگر از اهداف آمریکا بود که این شرایط را فراهم سازد تا برخی دولت های سرسپرده و نوکر غرب با سهولت بیشتر و علنی تعاملات خود را با رژیم اشغالگر قدس توسعه دهند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: در طول این 70 - 80 سالی که فلسطین و قبله اول مسلمانان در اشغال یهودیان صهیونیست قرار دارد همیشه داعیه آن را داشتند که بتوانند علنی قدس شریف را در تسخیر خود داشته باشند تا قبلگاه اول مسلمانان را یهودی نشین کرده و عاری از حضور مسلمانان کنند.

حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی ادامه داد: امروز وظیفه امت اسلام است که پرقدرت تر و متحد تر از همیشه مقابل این زیاده خواهی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی بایستند و از اولین قبله خود صیانت و پاسداری کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهارداشت: امروز ملت های اسلامی باید علاوه بر حضور پرشور خود به دولت ها فشار بیاورند تا مطالبات و خواسته آنان را از مجاری بین المللی و قانونی پیگیری کنند و مراتب انزار خود را از این طرح آمریکایی – صهیونیستی ابراز کنند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha