جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوترابی فرد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد حماقت تازه ترامپ را موجب تمایل جهانیان به سمت مظلومیت ملت فلسطین دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد، رئیس اتحادیه جهانی سادات، پیش از ظهر امروز در کمیسیون «انساب نبوی» در کنفرانس وحدت گفت: انتقال پایتختی اسرائیل به قدس حرکتی مذبوحانه است و دراین شرایط اگر با هم نباشیم دشمنان امروز بیت المقدس و فردا کعبه را هدف قرار خواهند داد.

رئیس اتحادیه جهانی سادات افزود: آن ها جز سلطه کامل بر دنیای اسلام راضی نیستند، البته این حرکت ننگین ترامپ در جامعه جهانی تأثیرات عکسی داشت و امروز جامعه جهانی به سمت حمایت از ملت مظلوم فلسطین می رود.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام زمانی آرامش پیدا می کنند که مزدوران حلقه به گوششان در جهان اسلام قدرت را به دست گرفته و منافع ملت های مسلمان را تاراج کنند. آن ها نمی خواهند دنیای اسلام در دست امت اسلام باشد، لذا باید با وحدت، اسلام را در دست مسلمانان نگه داریم و فلسطین را به دست مسلمانان بازگردانیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد اظهارکرد: کشورهای ایران، عراق، سوریه و... نماد وحدت شیعه و سنی هستند؛ وحدت بود که سوریه و عراق را به رغم جنگ و ... از بار این همه مشکلات رهانید؛ قطعا باید گفت که پیروزی های به دست آمده در سوریه، عراق، یمن و... حاصل وحدت است.

رئیس اتحادیه جهانی سادات بیان کرد: پیروزی ما بر استکبار و آمریکا دستاورد وحدت علما است و پیروزی کشور لبنان نشانگر وحدت میان شیعه و سنی و مسلمان و مسیحی است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، یادآورشد: ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه، به الگوی تمام نمای وحدت اسلامی به حرکت خود ادامه می دهد، امروز نیز باید از سرمایه وحدت استفاده کنیم؛ سادات نیز می توانند با وحدت خود عزت را در کشورهای اسلامی حفظ کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha