پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: جهان اسلام امروز برای نجات جان شیخ عیسی قاسم در مقابل مسئولیت اخلاقی و انسانی مهمی قرار دارد و وخامت اوضاع جسمانی ایشان بسیار نگران کننده است و مسئولیت حفظ جان این عالم شجاع و مبارز بر عهده آل خلیفه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع کارکنان سپاه استان قزوین به سکوت مرگبار مجامع حقوق بشری نسبت به جنایات آل خلیفه اعمال محدودیت های شدید علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم، گفت: جهان اسلام امروز برای نجات جان شیخ عیسی قاسم در مقابل مسئولیت اخلاقی و انسانی مهمی قرار دارد و وخامت اوضاع جسمانی ایشان بسیار نگران کننده است و مسئولیت حفظ جان این عالم شجاع و مبارز بر عهده آل خلیفه است.

وی به شیطنت های عربستان سعودی در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: عربستان با حمایت از القائده، داعش و دامن زدن به مسئله کردستان عراق و همچنین حمله وحشیانه به مردم و کودکان بیگناه یمن، حبس و شکنجه مبارزین انقلابی  بحرین، خط سیری را دنبال می کند که تنها در امتداد منافع اسرائیل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: کشورهایی که تروریست ها را به وجود آوردند، عامل بی ثباتی منطقه هستند، ولی متاسفانه به علت پول کلانی که دارند از حمایت آمریکا برخوردارند و این کشور برای فروش اسلحه به عربستان و امارات، از سیاست های نابهنجار آنها در منطقه که بی ثبات کننده نیز هست، حمایت می کند

وی خاطرنشان کرد: ایران عامل ثبات و امنیت در منطقه است، چون از حکومت های مستقل و مردم مظلوم منطقه برابر تروریسم دفاع می کند و نمونه بارز آن وضعیت سوریه و عراق است که به دعوت دولت های این کشورها، به کمک آنها شتافت تا بتوانند با تروریسم مبارزه کنند.

حجت الاسلام معبودی به اقتدار نیروهای مسلح در کشور اشاره کرد و بیان داشت:  امروز سپاه، ارتش و بسیج در کنار هم و در صفوف متحد نشان دادهاند که در عرصه های مختلف و خطیر در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستاده اند و این امر را در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور گذاشتند.

وی اظهار کرد:  جدیدترین نمونه از ذلت و شکست دشمن، پاک شدن کشورهای عراق و سوریه از گروه تروریستی تکفیری داعش بود که با حضور نیروهای مردمی و استفاده از الگوی جمهوری اسلامی ایران و حضور فرزندان فداکار این ملت رقم خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: شهدای مدافع حرم نقش ارزشمند و ماندگاری در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و امنیت نظام جمهوری اسلامی داشته اند و باید رشادت ها و ایثارگری های آنان برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha