جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تظاهرات کنندگان بحرینی با محاصره کنندگان منزل آیت الله قاسم درگیر شدند

حوزه/ دیروز شنبه تظاهرات گسترده ای در جهت تداوم اعتراضات مردمی به محاصره آیت الله عیسی قاسم و تأکید بر موضع مردمی در دفاع از آیت الله در سایه وخامت سلامت وی، راه اندازی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دیروز شنبه تظاهرات گسترده ای در جهت تداوم اعتراضات مردمی به محاصره آیت الله عیسی قاسم و تأکید بر موضع مردمی در دفاع از آیت الله در سایه وخامت سلامت وی، راه اندازی شد.

شهروندان در میدان شهرک تجمع کرده و با راه اندازی راهپیمایی به سمت منزل آیت الله قاسم که با خودرو های نظامی محاصره شده، حرکت کرده و با به دست گرفتن تصاویر آیت الله قاسم این شعار ها را سر دادند که : "مردم خواستار سقوط رژیم اند"، فداییان آیت الله تسلیم نخواهند شد"، " جانم فدایت آیت الله قاسم".

گروهی از تظاهرات کنندگان به منزل آیت الله قاسم نزدیک شدند به گونه ای که نیرو های آل خلیفه اقدام به پرتاب گاز های سمی به سمت تظاهرات کنندگانی کردند که شعار های انقلابی داده و بر تداوم اعتراض تا رفع محاصره آیت الله و ارائه خدمات پزشکی مناسب تاکید می کنند.

در همین راستا، گروهی از جوانان مناطق دیگر بحرین، اقدام به بستن خیابان ها با لاستیک های شعله ور کرده و محاصره آیت الله قاسم و ممانعت از درمان وی را رد کردند.

این عملیات از شهرک های بنی جمره، ابوصیبع، الشاخوره، المقشع و کرانه تا میدان عبد الکریم در منطقه جدحفص و الدیه گسترش یافت و معترضان خیابان ها را با لاستیک های آتشین بسته و دود غلیظی به راه انداختند.

اهالی شهرک الدیه بار دیگر شب گذشته در وفاداری با آیت الله قاسم و بیان خشم مردمی از جنایت رژیم آل خلیفه در تعرض به سلامت آیت الله، تظاهرات کردند.

شهرک المعامیر و کرباباد

در شهرک المعامیر، اهالی با به دست گرفتن پرچم های قرمز که نماد شهادت و انتقام است را به دست گرفته و به همراه تصاویر آیت الله قاسم شعار سر دادند و این تظاهرات به درگیری با نیرو های آل خلیفه که در ورودی شهرک مستقر است، منتهی شد و درگیری مشابهی در شهرک العکر نزدیک شهرک المعامیر به وجود آمد.

اهالی شهرک کرباباد برای طلب شفای عاجل برای آیت الله قاسم و بیماران بازداشتی و پیروزی انقلاب مراسم دعا برگزار کردند.

شایان ذکر است که خبر ها از تداوم وخامت سلامت آیت الله قاسم حکایت دارند و علی رغم صدور بیانیه های رسمی و نزدیک به مقامات بحرینی، اطلاعاتی از انتقال آیت الله به بیمارستان به دست نیامده است.

مقامات بحرینی طی بیانیه ای مدعی شده بودند که روز شنبه آیت الله قاسم را به بیمارستان بین المللی بحرین منتقل و تحت درمان قرار می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha