پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مرتضی السندی

حوزه/ حجت الاسلام سید مرتضی السندی عضو ارشد جریان الوفاء الاسلامی بحرین با اشاره به این که هدف قرار دادن آیت الله عیسی قاسم نوعی آزمایش سخت است، تاکید کرد: آل خلیفه و آل سعود که طرح تعرض به آیت الله قاسم را اجرا می کنند، با شکست مواجه خواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید مرتضی السندی عضو جریان الوفاء الاسلامی با اشاره به این که هدف قرار دادن آیت الله عیسی قاسم نوعی آزمایش سخت است، تاکید کرد: آل خلیفه و آل سعود که طرح تعرض به آیت الله قاسم و هدف قرار دادن وی را اجرا می کنند، با شکست مواجه خواهند شد.

سید السندی گفت: تشدید علیه آیت الله قاسم با فشار آل سعود و با چراغ سبز انگلیس و آمریکا که تجارت اسلحه با سازمان های حاشیه خلیج فارس را بر حقوق بشر اولویت می دهند، انجام می گیرد.

عضو جریان الوفاء الاسلامی با بیان اینکه تعرض به آیت الله قاسم به خاطر این است که وی یکی از حمامیان اصلی انقلاب 14 فوریه بحرین است، به بخشی از موضع گیری های قاطع آیت الله در تاریخ انقلاب اشاره کرد که از جمله آن ها دعوت به برگزاری بزرگترین راهپیمایی در تاریخ کشور است.

وی ادامه داد: این راهپیمایی در 9 مارس برپا شد و پاسخ محکمی به رژیم آل خلیفه داد که مردم بحرین را گروهک خواند. همچنین آیت الله قاسم با انتخابات نمایشی مخالفت کرده و علیه تصویب قانون ثبت احوال دعوت به تجمع کرد.

حجت الاسلام السندی محاصره آیت الله قاسم و ممانعت از درمان وی را عملیاتی انتقامی دانست که رژیم آل خلیفه و آل سعود با آن می خواهند بر آیت الله قاسم فشار بیاورند تا هرگونه تسویه سیاسی را بپذیرد. همچنین این اقدام نشان دهنده یکی از برگه های برنده آل سعود و آل خلیفه برای فشار بر منطقه است.

 وی از اینکه برخی می گویند، رژیم آل خلیفه سعی دارد خدمات پزشکی مناسب را برای آیت الله قاسم فراهم آورد، ابراز تعجب کرد و گفت: مسئله آیت الله تنها به محاصره و فراهم آوردن درمان مناسب وی محدود نمی شود، بلکه مسئله ملت و مطالبه عدالت هم باید در نظر گرفته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha