شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون ارتباطات حوزوی مقام معظم رهبری

حوزه/ معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، درباره توطئه دشمنان نسبت به کم‌رنگ کردن فرهنگ دینی مردم و بی تفاوتی جوانان در مناسک دینی، هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلاموالمسلمین احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، چهارشنبه شب در مراسم عمامهگذاری طلاب مدارس علمیه شهرستان مراغه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص)، حتی با مخالفان خود نیز به نرمی برخورد می کردند، گفت: پیامبر اکرم(ص) جامع تمام خوبی ها و فضیلت هاست و بهترین الگو برای انسان ها به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه زمان ما با زمان امام صادق(ع) از جهات مختلف شباهت زیادی دارد، تصریح کرد: قدرت های بزرگ در آن روز از بین رفته بود و اسلام در حال گسترش بود و اقبال مردم برای فراگیری اسلام و قرآن و تعالیم دینی روبه افزایش بود و با گسترش اسلام و استقبال مردم از تعالیم اسلامی، شمشیرها غلاف شد و کتاب ها به میدان آمد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، با بیان اینکه سران کشورهای اسلامی بدانند از برخورد قهرآمیز با مردم، کاری به پیش نمی رود، ابراز داشت: امروز دشمن با بهره گیری از برخی مسلمانان متحجر و ناآگاه در برخی کشورهای منطقه، قصد اختلاف افکنی در جوامع اسلامی را دارد.

وی تصریح کرد: هجوم فرهنگی دشمن، توخالی کردن فرهنگ دینی مردم را نشانه گرفته است تا جوانان نسبت به مناسک دینی، بی تفاوت شوند و ارزش های اسلامی در قلب مردم کمرنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین مروی، با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در جهان، گفت: انقلاب اسلامی، فرهنگ غرب را به چالش کشیده است، غربی ها 200 سال شعار رنسانس را سر دادند و با آن بر جهان حکومت کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، فرهنگ غرب به چالش کشیده شد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، در پایان گفت: دشمنی ها با انقلاب اسلامی روزبهروز بیشتر خواهد شد، چرا که فرهنگ و شعار مردم ایران، اسلام است و آنها نیز با همین مسأله مشکل دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha