پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خواهران

حوزه/ حجت الاسلام احمدی گفت: نباید حوزه علمیه ای داشته باشیم که کاری به مسائل سیاسی نداشته باشد، اسلام برای غذا خوردن، لباس پوشیدن و سایر کارهای ما برنامه دارد چطور ممکن است برای سیاست و حکومت ما برنامه نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام احمد احمدی در نشست سیاسی ماهانه جمع طلاب بسیجی خواهر مدرسه علمیه حضرت نرجس خاتون (س) دولت آباد، با اشاره به وجود تمایز بین طلاب و سایر افراد، گفت: در فرمایشی از آیت الله کشمیری نقل شد که ایشان در خصوص درخواست قرب به امام زمان(عج) بر خلوت با حضرت و درد و دل و نجوای با ایشان تاکید داشتند، اگر این ارتباط با حضرت را نداشته باشیم قطعا نسبت به دیگر اقشار جامعه متضرر خواهیم شد.

وی ادامه داد: نباید حوزه علمیه ای داشته باشیم که کاری به مسائل سیاسی نداشته باشد، اسلام برای غذا خوردن، لباس پوشیدن و سایر کارهای ما برنامه دارد چطور ممکن است برای سیاست و حکومت ما برنامه نداشته باشد.

این استاد حوزه با اشاره به این نکته که اگر حکومت اسلامی وجود نداشته باشد، بسیاری از احکام روی زمین می ماند، گفت: وظیفه ما استمرار حکومت اسلامی و نشر افکار و روحیه بسیجی است؛ یعنی تربیت نیرویی که برای احیای اسلام و حکومت اسلامی حرکت کند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به نامگذاری بسیج تحت عنوان شجره طیبه توسط مقام معظم رهبری، افزود: بسیج ریشه هایش ثابت و استوار است و دائما در تمام عرصه ها به مردم ثمر می دهدپس وجود تفکر بسیجی ضرورت دارد.

وی در پایان با اشاره به اصل استقامت و ثبات قدم، خواستار رعایت این اصل در حوزه بسیج و بسیجی بودن شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha