جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: اسرائیل بر اساس تجاوزگری و کشتار ایجاد شده است و صهیونیست های تروریست، از اروپا به سرزمین مقدس فلسطین منتقل شدند و خانه های فلسطینیان را به آتش کشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین به مسئله اصلی فلسطین و کشتار مردم مظلوم به دست اسرائیل اشاره کرد و گفت: هر وقت یک خطر خارجی جهان اسلام را تهدید کرده، چه در زمان تشکیل اسرائیل و چه آتش‌سوزی در مسجدالاقصی و چه حوادث مربوط به انتفاضه در دهه 90 در زمان مذاکرات صلح، وظیفه جهان اسلام است که در این شرایط حساس مردم مظلوم وبی دفاع فلسطین را تنها نگذارند.

 وی افزود: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال یافتن راهی است که بتواند با استفاده از آن جنگ موفقیت‌آمیزی را علیه حزب‌الله به راه بیندازد و بر این باور است که ناتوان کردن حزب‌الله در استفاده از توانمندی‌های رزمی خود به ویژه توان موشکی تنها وسیله موفقیتش خواهد بود اما این راهبرد به گام‌های عملی نیاز دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین ادامه داد: هر ثمره ای به دست آمده، نتیجه ایستادگی و پایداری مردم فلسطین بوده و انتفاضه باعث آزادی غزه شد و اگر اسرائیل نتوانست کاری پیش ببرد، به دلیل مقاومت است.

وی یادآور شد: سازمان های بین المللی و حقوق بشری که جز ابزارهای استکبار و صهیونیست هستند، اقدامی سازنده انجام نمی دهد و برای حفظ وجهه خود، گاهگداری تحرکاتی انجام می دهند.

حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد:  مسجد الاقصی نماد مقاومت و علامت عظمت مسلمانان به شمار می آید و اگر مسجد الاقصی در اسارت باشد، به معنای این است که مسلمانان در برابر دشمن ضعیف هستند و اگر آزاد شود، نشان از قدرت مسلمانان دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان داشت:  آزادی مسجد الاقصی نشانه مجد و پیروزی مسلمانان است و هر گروهی که در مواجه، مصاف نظامی و سیاسی شکست بخورد و مسجد الاقصی را از دست دهد، نه تنها یک مسجد را از دست داده است، بلکه جایگاه و قدرت خود را از دست داده است.

حجت الاسلام کاظم لو اظهار کرد: سال ها است که جهان غرب به خصوص آمریکای جنایتکار چشم طمع به منافع منطقه خاورمیانه دوخته اند و از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه در منطقه استفاده می کنند تا خودشان به راحتی بتوانند منابع این منطقه را به یغما ببرند، در چنین شرایطی رژیم منحوس آل سعود نیز با دادن رشوه به کشورهای غربی، آتش بیار معرکه شده و همه مشکلات و مسائل منطقه زیر سر این رژیم خودفروخته و خودباخته است.

وی در پایان تاکید کرد: موضوع قدس و فلسطین فراموش نخواهد شد و این روند ادامه دارد تا زمانی که به سلطه اسرائیل پایان داده شود.

برپایه این گزارش، در پایان این نشست مدیریت، طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین اقدام سفیهانه  رئیس جمهور آمریکا در قبال به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیسم محکوم کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha