شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با تاکید بر این که اتحاد گروه‌های فلسطینی، محور پیروزی ملت فلسطین است، گفت: در سطح بین‌الملل رژیم صهیونیستی منزوی شده و افکار عمومی دنیا نیز علیه صهیونیست‌ها بسیج شده‌اند و ارتش رژیم اسرائیل هم قدرت گذشته را ندارد، لذا باید با تقویت قدرت نظامی جبهه مقاومت در مقابل آنها ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن محکومیت اقدام اخیر رئیس جمهور نابخرد آمریکا در اعلام پایتختی قدس شریف، گفت: آنچه حضرت امام (ره) در روز قدس انجام دادند، آوردن میلیون ها مسلمان به صحنه مبارزه با صهیونیسم بود و رژیم اشغالگر قدس به خوبی می‌داند که در حال نابودی است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: امروز دیگر ملت مظلوم فلسطین دوستان واقعی و دشمنان خود را شناخته و نتیجه مقاومت و ایستادگی مجاهدانه و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و عراق نوید بخش آزادی قدس شریف در آینده نزدیک است.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان مقاومت با رعایت اخلاق و ادب و مهارت مبارزه، دست جنایتکار و خون آشام و کودک کش صهیونیست را برای جهانیان رو کرده و رژیم اشغالگر قدس را نه تنها در جبهه جنگ شکست داده اند، بلکه تنفر عمیق ملت ها را از این رژیم رقم زده اند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با تاکید بر این که اتحاد گروه‌های فلسطینی و ایستادن در کنار هم برای مبارزه با صهیونیست‌ها محور پیروزی ملت فلسطین است، افزود: در سطح بین‌المللی رژیم صهیونیستی منزوی شده و افکار عمومی دنیا نیز علیه صهیونیست‌ها بسیج شده‌اند و ارتش رژیم اسرائیل هم قدرت گذشته را ندارد، لذا باید با تقویت قدرت نظامی جبهه مقاومت در مقابل آنها ایستاد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با وحدت می‌توان صهیونیست‌ها را از سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری خارج کرد و در 10 سال گذشته تلاش‌های فراوانی برای رسیدن به وحدت در فلسطین ایجاد شده، اما دشمنان برای این وحدت مانع‌تراشی کردند و راه‌حل در مقابله با اسرائیل همزیستی و احترام متقابل همه گروه‌های فلسطینی است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: ملت فلسطین هنوز انقلابی و ایستاده است و برای جلوگیری از شهرک‌سازی‌ها آماده مبارزه هستند و هیچ کس نباید مانع این شود که فلسطینیان از سلاح خود استفاده کنند و امیدواریم با اتحاد گروه‌های فلسطینی مانع انتقال سفارت آمریکا به قدس شویم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha