چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فضای مجازی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه می توان از فضای مجازی در راستای تبلیغ و ترویج ارزش های الهی استفاده کرد و شاهد تبلیغ در گستره جهانی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین در رابطه با اهمیت فضای مجازی، گفت: امروز در دنیایی زندگی می کنیم که باید از تمامی ظرفیت های موجود  آن بهره لازم را ببریم.

 وی با اشاره به این که فضای مجازی هنگامی تهدید محسوب می شود که نسبت به شیوه استفاده از آن ناآگاه باشیم و مدیریت زمان و محتوا نداشته باشیم، افزود: بهتربن فرصت فضای مجازی این است که ما به وسیله آن می توانیم برای ترویج فرهنگ دینی گام های اساسی برداریم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین بیان داشت: با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه می توان از فضای مجازی در راستای تبلیغ و ترویج ارزش های الهی استفاده کرد و شاهد تبلیغ در گستره جهانی باشیم.

وی اظهارکرد: با گسترش ارتباطات جدید ضرورت تبلیغ چهره به چهره و بهره گیری از ظرفیت منبر و تاثیر آن همچنان به قوت خود باقی است، ولی شکل برقراری ارتباطات در دنیای جدید متفاوت شده  وبیشترین ارتباط در فضای مجازی انجام می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha