شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ا استاد قرائتی

حوزه/حجت الاسلام قرائتی در پیامی به اجلاس استانی نماز در استان یزد گفت: حفظ صحیح فضای مجازی و حقیقی راهی برای ترویج ارزش های دینی و نماز در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در پیام ویدئویی به اجلاس استانی نماز که به میزبانی شهرستان بافق در حال برگزاری است با بیان اینکه فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارتباط با مردم است و باید از این ظرفیت استفاده شود، گفت: می توان از ظرفیت این فضاها برای ترویج هر چه بیشتر و بهتر نماز ارزش های دینی و نماز در جامعه استفاده شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم که این فضا اسباب غفلت ما را از فضای حقیقی فراهم نیاورد، اظهار داشت: نباید ارتباطمان را با مردم به بهانه اینکه در فضای مجازی باآنها ارتباط داریم قطع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که در بسیاری از فیلم هایی که پخش می شود باعث نرفتن افراد به مساجد به اقامه نماز می شود و مردم بیشتر به این فیلم ها توجه می کنند پس باید مراقب باشیم که چنین اقداماتی زمینه ای را فراهم نکنیم که تنها در فضای مجازی با جامعه ارتباط داشته باشیم.

استاد قرائتی  با بیان اینکه حفظ ارتباط صحیح و درست فضای مجازی و حقیقی به صورت مشترک بسیار مهم است، گفت: قطعا فضای مجازی فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم از برای ترویج نماز در جامعه و افزایش توجه افراد به اقامه نماز استفاده لازم را ببریم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha