شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز قم گفت: اقدامات خوبی برای ترویج نماز در جامعه انجام شده، اما تا رسیدن به جامعه آرمانی فاصله بسیاری وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، محمد خامه‌یار در دیدار نوروزی با شهردار قم ضمن قدردانی از اقدامات خوب و مؤثر شهرداری در آماده سازی بوستان‌ها، پارک‌ها و توقفگاه‌ها در ایام نوروز و برگزاری نماز جماعت در آن، اظهار امیدواری کرد این روند رو به رشد و توسعه باشد.

وی با بر شمردن اقدامات شهرداری در این امر گفت: امید است در سال جاری که با فصل نیایش و عبادت آغاز شده است، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و بهتر فریضه نماز در جامعه به ویژه جوانان باشیم.

مدیر ستاد اقامه نماز قم، تأسیس خانه نماز، کمک به ساخت مساجد کوچک در مناطق شهرداری فاقد مسجد و توجه به تبلیغات محیطی را از جمله خواسته‌های ستاد اقامه نماز عنوان کرد و گفت: این ستاد الحمد‌لله با همیاری و مشارکت ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها توانسته است اقدامات خوبی را برای ترویج نماز در جامعه انجام دهد اما تا رسیدن به جامعه آرمانی فاصله بسیاری وجود دارد.

در این دیدار سید مرتضی سقائیان‌نژاد اقدامات صورت گرفته را مورد تمجید قرار داد و کمک به توسعه فرهنگ نماز را توفیقی برای همه عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha