جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نعیم آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همزگان با تاکید بر اینکه فضای مجازی باید از تولیدات محتوایی مناسب با نماز پر شود، گفت: ترویج نماز راهکار نجات جامعه از آسیب های فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، صبح امروز در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و فضای مجازی»که با پیام مقام معظم رهبری و با حضور جمعی از مسئولان ارشد کشوری، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و علمای شیعه و سنی در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز شد، با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ نماز، گفت: همه ما در برابر نماز مسئول هستیم و باید تمام دستگاه ها، امکانات خود برای برای ترویج این فریضه مهم الهی بکار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خطاب به وزرای آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات حاضر در اجلاس، با بیان اینکه شهدا برای اقامه نماز و اسلام شهید شدند، تصریح کرد: نماز در رأس همه امور قرار دارد و می تواند جلوی بسیاری از منکرها از جمله منکرهای اقتصادی را بگیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه هرمزگان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از ظرفیت بالایی برای توسعه و ترویج این فریضه مهم الهی برخوردار است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه فضای مجازی باید از تولیدات محتوایی مناسب با نماز پر شود، گفت: نماز باید هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی به طور همزمان ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه فضای مجازی در عین بازدارنده بودن، حرکت دهنده نیز می باشد، گفت: برای نجات جامعه از آسیب های این فضا،باید ترویج نماز در فضای مجازی را مورد توجه ویژه قرار دهیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha