شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش حوزه بین الملل حوزه تمدن ساز

حوزه/ فعال فضای مجازی با اشاره به اسلام هراسی گسترده در رسانه های آمریکای لاتین بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای رفع شبهات و ارایه چهره ناب اسلام اصیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید جواد میر جعفری صبح امروز در همایش حوزه بین الملل حوزه تمدن ساز که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، گفت: از روزنامه های مکزیک در سال 2015 ؛  1000 خبر را جمع کرده و مشاهده کردم که اسلام هراسی در روزنامه های اسلام لاتین بیداد می کند.

وی افزود: تمسخر، توهین و تهمت در رسانه ها و روزنامه های آمریکای لاتین نسبت به اسلام و پیامبر(ص) قابل تحمل نیست.

فعال عرصه تبلیغ بین الملل گفت: در این رسانه ها بیان می شود که خدایی که مسلمانان به آن اعتقاد دارند آن است که از ریختن خون مردم لذت می برند.

وی یادآورشد: روزنامه مکزیکی در سالهای اخیر عکسی از ابوبکر بغدادی منتشر کرد و آن را به عنوان رهبر دولت اسلامی معرفی نمود و روز بعد عکسی از رهبر انقلاب را منتشر کرد و زیر آن عکس نوشتند که این شخص، رهبر حکومت اسلامی است، یعنی سعی کردند که ذهن مردم را به یک سمت ببرند.

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: آیا هنوز توانسته ایم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم و پاسخ شبهات مردم را در سراسر جهان بدهیم؟ امروزه برخی طلاب با دریافت وام با هزینه شخصی فعالیت می کنند و هیچ چشمداشتی هم ندارند؛ ولی این فعالیت باید به شکل گسترده و با هدف انجام شود.

وی گفت: باید بستری ایجاد شود که طلاب فاضل بتوانند در بستر فضای مجازی فعالیت کنند؛ دشمنان ما از حضور ما در فضای رسانه ای غرب به شدت هراس دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha