جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پزشک مسلمان انگلیسی هزاران کارت کریسمس فرستاد

حوزه/ یک پزشک مسلمان در لندن در حرکتی میان ادیانی، هزاران کارت کریسمس را برای بسیاری شخصیت‌های انگلیسی از جمله پاپ، ملکه انگلیس، نمایندگان پارلمان، و بسیاری از همسایگان و همکارانش فرستاد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از sky، یک پزشک مسلمان در لندن، هزاران کارت کریسمس را برای پاپ، ملکه، سیاستمداران و بسیاری از مردم انگلستان فرستاده است.

دکتر محمد فهیم در ده سال گذشته هر سال دست به چنین اقدامی می‌زند با این تفاوت که کارت‌های کریسمس امسال او تصویری از نمای محوطه مسجدالاقصی و شهر بیت المقدس را دارند و به نظر می‌رسد هدف از توزیع این کارت‌ها برطرف کردن سوءبرداشت‌های ضداسلامی در غرب، و با توجه به تصویر از نمای بیت المقدس، به یاد آوری اهمیت مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان است.

دکتر فهیم از مرکز اعتماد قرآنی در شرق لندن این کارت‌ها را با طراحی ویژه برای بسیاری از شخصیت‌ها از جمله ملکه و پاپ فرانسیس ارسال کرده و براهمیت نقش حضرت عیسی مسیح (ع) در دین اسلام اشاره کرده است. در کارت‌ها منظره‌ای از بیت المقدس به چشم می‌خورد و به آیات مربوط به معجزات عیسی مسیح (ع) و اهمیت حضرت مریم مقدس (س) به عنوان مادر ایشان در قرآن اشاره شده است.

وی در این باره گفت: من تقریبا 10 سال پیش تصمیم گرفتم این کارت‌ها را طراحی کنم و هر ساله 4 هزار کارت برای همه ارسال می‌کنم. این کارت‌ها را ما به اعضای خانواده سلطنتی انگلیس، نمایندگان پارلمان، کلیساها، همسایگان، همکاران، پاپ فرانسیس و رهبران اتحادیه اروپا می‌فرستیم. ما مسلمانان به معجزات حضرت عیسی (ع) و تمامی پیامبران الهی اعتقاد داریم و هیچ تفاوتی میان آن‌ها قائل نمی‌شویم.

وی افزود: مسلمانان هر ساله دو فرصت طلایی برای ترویج دین اسلام یعنی عید پاک و کریسمس را از دست می‌دهند. ما در این ایام می‌توانیم پیام اسلام یعنی صلح، همدلی و عدالت را ترویج دهیم. من سعی دارم پیام صلح را به تمام مردم دنیا برسانم و تمامی دوستان و همکارانم را به این کار دعوت می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha