چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدرسه اسلامی لندن برنده جایزه طرح «سفر مدارس» شد

حوزه/ مدرسه اسلامی پسرانه لندن برنده جایزه طرح «سفر مدارس» شد که در آن از دانش آموزان، والدین و معلمان خواسته می شود پیشنهادات مفیدی برای بهبود رفت و آمد داخل شهری مدارس ارائه شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از muslimnews، مدرسه اسلامی لندن برنده جایزه نقره‌ای سال 2017 طرح «سفر مدارس» در انگلستان شد. طرح سفر مدارس برای نخستین بار در سال 2007 به عنوان یک پروژه رقابتی در میان دانش آموزان، والدین و معلمان در لندن راه اندازی شده و آن‌ها را به ارائه پیشنهاداتی برای به کارگیری شیوه‌های مناسب‌تر حمل و نقل و بهترسازی سفر درون شهری مدارس در پایتخت تشویق می‌کند.

بیش از 1 هزار و 500 مدرسه در پایتخت در مسابقه امسال شرکت کرده و به سه مدرسه برنده شده جوایز طلا، نقره و برنز تعلق گرفت. در این میان مدرسه اسلامی پسرانه لندن موفق به دریافت مقام دوم این مسابقات شد.

این مدرسه همچنین جایزه «بهترین مدرسه» را دریافت کرد. به این معنا که دانش آموزان این مدرسه در میان دیگر مدارس انگلستان دستاوردهای قابل توجهی در رابطه با موضوعاتی چون پیاده روی، دوچرخه سواری، دوچرخه سواری، ایمنی جاده ای، حمل و نقل عمومی، پروژه های رهبری دانش آموزان و مشارکت کار کسب کرده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha