پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای مسلمین لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای گفت: مردم فلسطین باید به حضور گسترده خود در میدان‌ها و برهم زدن آسایش نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان ادامه دهند و مانع تلاش برای یهودی‌سازی قدس و تغییر نمادهای آن شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمین لبنان در بیانیه ای گفت: مردم فلسطین باید به حضور گسترده خود در میدان‌ها و برهم زدن آسایش نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان ادامه دهند و مانع تلاش برای یهودی‌سازی قدس و تغییر نمادهای آن شوند.

تجمع علما، راهمپیمایی مردم «بیت‌لحم» را در محکومیت سفر «مایک پنس»، معاون ترامپ، ستود و خواستار جلوگیری از ورود وی به این شهر شد و گفت: ما با شعار طرح شده مبنی بر اینکه شهر حضرت عیسی(ع) برای صلح‌طلبان باز است نه جنگ‌طلبان، موافق هستیم.

این نهاد دینی از مقاومت فلسطین خواست که عملیات خود را چه از طریق پرتاب موشک به سمت شهرک ها و پایگاه های نظامی یا از طریق علمیات در داخل مناطق اشغال شده، قبل از ۴۸ سال و بعد آن، افزایش دهند.

در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی، مستقیم وارده مبارزه گسترده نخواهد شد؛ چراکه موجب فشار بر آمریکا برای عقب نشینی از تصمیم خود می شود، لذا تشدید عملیات از سوی مقاومت مطلوب است.

تجمع علمای مسلمان تأکید کرد: باید در برابر طرح تصمیم ترامپ به شورای امنیت که انتظار می‌رود آمریکا علیه آن از حق وتو استفاده کند، یک موضع بین المللی در بی ارزش بودن این تصمیم اتخاذ شود و موضع بین المللی باید بر این نکته تأکید کند که قدس پایتخت ابدی فلسطین است.

تجمع علما در پایان از اقدام گروهک های تروریستی در حمله به کلیسایی در کویته پاکستان و قربانی شدن مردم، ابراز تأسف کرد و این اقدام را موجب شکاف در امت و مانعی بر سر راه مبارزه با تجاوز صهیونیستی آمریکایی دانست و گفت: این گروهک‌ها برای خدمت به رژیم صهیونیستی تأسیس شده است و این‌ها راه را برای اقدام ترامپ هموار کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha