جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش «صراط نبوی برای کودکان» در کراچی برگزار شد

حوزه/ همایش «صراط نبوی برای کودکان» با هدف آشناسازی دانش آموزان با شیوه زندگی پیامبراسلام(ص) توسط انجمن «نونهال همدرد» در کراچی پاکستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از pakobserver، روز گذشته همایش «صراط نبوی برای کودکان» زیر پوشش انجمن «نونهال همدرد» در شهر کراچی پاکستان برگزار شد.

در این همایش که برای کودکان مدرسه‌ای با هدف آشناسازی آنان با شیوه زندگی پیامبر اسلام(ص) و آموزه‌های دین اسلام برگزار می‌شد، سخنرانان بسیاری در حضور والدین، دانش آموزان و معلمان به زبان ساده به صحبت درباره ایشان پرداختند.

سعدیه رشید، رئیس بنیاد همدرد پاکستان، در این‌باره گفت: پیروان و صحابه پیامبراسلام(ص) در سراسر دنیا با تبلیغ ویژگی‌های قابل ستایش ایشان، جهان را در سایه تأثیر و نفوذ نبی مکرم اسلام قرار داده و در نتیجه اکنون نیمی از دنیا به دین اسلام گرویده‌اند. متأسفانه بعضی مسلمانان جهان، امروز فاقد اخلاق و منش ایشان هستند و در سایه تأثیر دیگر جوامع و غیرمسلمانان قرار گرفته اند و نگران هستند که چرا از پیشرفت‌ها عقب مانده‌اند.

وی در ادامه افزود: آنان باید به گذشته خود برگردند و بدانند با پیروی از اصول دین اسلام و روح اسلامی، هیچ مانعی پیش روی پیشرفت افراد در زندگی و دستیابی به موفقیت و بهبود زندگی امروز وجود نخواهد داشت.

رئیس بنیاد در ادامه افزود: زندگی پیامبراسلام(ص) باید الگویی، نه‌تنها برای تمام مسلمانان، بلکه برای تمامی بشریت باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha