جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اصغر اخوی

حوزه/ مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان طلبه در دوره آموزش تخصصی «تربیت مشاور» ثبت نام کردند که ۸۰ نفر آنان به مرحله مصاحبه راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌اصغر اخوی به اهداف مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اشاره کرد و اظهار داشت: طرح «تربیت مشاور» یکی از برنامه‌های اصلی مرکز مشاوره است که به صورت جدی پیگیری می‌شود.

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: طرح تربیت مشاور با رویکردهای علمی، بومی و اسلامی برنامه‌ریزی‌شده تا کارآموزان پس از اتمام دوره بتوانند در چهار بخش «مشاوره پیش از ازدواج»، «مشاوره خانواده»، «مشاوره کودک و نوجوان» و «مشاوره تحصیلی» فعالیت کنند.  

حجت الاسلام اخوی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان طلبه در دوره تخصصی «تربیت مشاور» ثبت نام کردند، افزود: از میان ثبت نام‌کنندگان، ۸۰ نفر از فارغ التحصیلان رشته تعلیم و تربیت اسلامی که حائز دیگر شرایط ثبت نام بودند، انتخاب و به مرحله مصاحبه علمی و تخصصی راه یافتند.

وی تأکید کرد: در  مصاحبه‌ها از مشاوران و کارشناسان تخصصی استفاده شده است تا افراد توانمند و کارامد در این عرصه شناسایی و پذیرش شوند.

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، زمان اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان این دوره را دهه سوم دی‌ماه عنوان کرد و گفت: دوره تخصصی «تربیت مشاور» و شروع کلاس‌ها از اول بهمن ماه آغاز می‌شود.

حجت الاسلام  اخوی یادآور شد: این دوره در سه ترم تحصیلی برگزار می‌شود و شامل ۱۵ واحد عمومی و ۲۰ واحد تخصصی در هر گرایش است.

وی تصریح کرد: در این دوره، اساتید برجسته‌ای جهت تعیین سرفصل‌ها و عناوین درس‌ها و همچنین تدریس شناسایی شدند که شرکت‌کنندگان از حضور آنان بهره‌مند می‌شوند.

مدیر مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با اشاره به امتیازات این دوره بیان داشت: اعطای گواهی پایان دوره جهت همکاری با مراکز مشاوره حوزوی و غیرحوزوی و همچنین اولویت در پذیرش سطح چهار در رشته‌های مشاوره و تعلیم و تربیت اسلامی از جمله امتیازات این دوره است.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha