جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امین

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اهمیت تربیت دینی دانش آموزان، گفت :ارتقاء کیفیت مدارس امین از برنامه های راهبردی معاونت تبلیغ حوزه علمیه این استان است.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه کیفی سازی برنامه های مدارس امین با همت حوزه علمیه و آموزش و پرورش صورت می گیرد، گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، کیفی سازی فعالیت مبلغان، معاونان پرورشی و معلمان در دستور کار این کمیته مشترک است.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری کارگاه ها، همایش ها و جلسات هم اندیشی فعالیت مبلغان و معاونان پرورشی در مدارس به روز می شود، بیان داشت: جلسات هم اندیشی با حضور مبلغان برای کیفیت بخشی تبلیغ در مدارس، بصورت ماهانه برگزار می شود .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه نقاط قوت و ضعف مبلغان در مدارس بصورت مستمر رصد می شود، ادامه داد: براساس سرفصل های طرح تربیتی کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، فعالیت مبلغان ارزیابی خواهد شد و از مبلغین برتر و کارآمدتجلیل خواهد شد .

حجت الاسلام ولی پور، پاسخگویی به سؤالات و شبهات روز با ادبیات و زبان دانش آموزان را از مهمترین برنامه های تبلیغی مبلغان در مدارس برشمرد و گفت: روحانیون با برقراری ارتباط تبلیغی صمیمانه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان موثر هستند .

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر حضور مبلغان در مدارس به دو شکل است، گفت: در برخی مدارس مبلغان بصورت ساعتی و در برخی دیگر از مدارس مبلغان طرح هجرت  در مناسبت های مختلف سال برای تبلیغ علوم دینی در بین دانش آموزان حضور دارند که امید می رود با اتخاذ تدابیر لازم زمینه حضور مستمر مبلغان در مدارس فراهم گردد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha