یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، ایجاد نارضایتی عمومی را استراتژی جدید دشمن دانست و گفت: بر همه مسئولان و دولتمردان کشور لازم است که در اسرع وقت، موانع و مشکلات اقتصادی را رفع کرده و اوضاع معیشتی مردم را سامان بخشند.

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک فرا رسیدن یوم الله ۹ دی و لزوم آگاه بودن مردم از رویدادهای کنونی جامعه، اظهارداشت: امروز برخی‌ها در تلاش برای سوء استفاده از فرصت‌های پدید آمده در جامعه هستند.

وی، وجود مشکلات اقتصادی در کشور را امری غیر قابل انکار دانست و تصریح کرد: در هر جامعه و کشوری، ممکن است مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد، اما این مهم نباید دستاویزی برای دشمنان، علیه اصل انقلاب اسلامی شود، چراکه هدف اصلی انقلاب رفاه مردم و از بین بردن فساد در جامعه سیاسی و اقتصادی کشور است.

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر اینکه نباید مردم نسبت به مسائل اقتصادی دغدغه داشته باشند، گفت: بر همه مسئولان و دولتمردان کشور لازم است که در اسرع وقت، موانع و مشکلات اقتصادی را رفع کرده و اوضاع معیشتی مردم را سامان بخشند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، ایجاد نارضایتی عمومی را یکی از استراتژی‌های جدید دشمن عنوان کرد و افزود: دشمن با ملتهب کردن فضای عمومی جامعه که به اسم مبارزه با گرانی و مشکلات اقتصادی است، سعی دارد به اصل انقلاب و نظام آسیب زند، از این رو به همه مردم عزیز توصیه می‌کنم که مراقب اقدامات دشمن بوده و هرکجا که شعاری ضد دینی به صدا در آمد، آنجا دشمن رأس کار بوده و باید با آن مخالفت کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم هیچ‌گاه علیه نظام اسلامی قیام نکرده و نخواهند کرد، اظهارداشت: اینکه روزی مردم به خیابان‌ها آیند و علیه اصل انقلاب و ولایت، شعار دهند، آرزوی دیرینه دشمن است که یقیناً آن را به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان خواستار رسیدگی عاجلانه به وضعیت معیشتی مردم شد و تصریح کرد: مسئولان باید شانتاژهای خبری را رها کرده و ضمن اعتراف به اشتباهاتشان در برجام و.... اقداماتی فوری در راستای حل مشکلات معیشتی مردم انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha