پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، رمز استمرار انقلاب اسلامی را هوشیاری در برابر دشمن دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود، بر این مطلب تأکید داشته‌اند که «باید کاملاً هوشیار بوده و توطئه‌های دشمن را زیر نظر داشته باشیم»؛ چراکه غفلت از موضوعات عرصه را برای دشمن باز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جمع روحانیون اهواز، ضمن اشاره به مسئله لزوم هوشیار بودن در برابر توطئه‌های دشمن، اظهارداشت: «هوشیاری در برابر دشمن» یکی از موضوعات اصلی سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بود و امیدواریم اندیشمندان و عالمان دینی نسبت به آن مهم وارد میدان شوند و روشنگری کنند.

امام جمعه اهواز، با اشاره به شرایط سنگین ایجاد شده خارج از کشور در روزهای فتنه ۸۸، علیه ایران، گفت: نظام اسلامی همواره موافقت خود با این مهم که «در جامعه اسلامی نظرات مختلف مطرح شود» را اعلام کرده اما عده‌ای از این مسأله سوء استفاده کرده و از آزاد بودن فضا علیه اصل نظام و انقلاب بهره می‌برند.

وی با اشاره به فرصت شناسی دشمن برای استفاده حداکثری از فرصت‌های کوچک پدید آمده در جامعه، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود، بر این مطلب تأکید داشته‌اند که «باید کاملاً هوشیار بوده و توطئه‌های دشمن را زیر نظر داشته باشیم»؛ چراکه غفلت از موضوعات عرصه را برای دشمن باز خواهد کرد.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر لزوم آگاه‌سازی مردم برای مقابله با دشمن، به روایتی از امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و گفت: به خدا قسم ما بی‌خیال نبوده و منفعل و مرهون دشمن نمی‌شویم!.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، گفت: اگرچه چند سالی است که از فتنه ۸۸ می‌گذرد، اما باید هوشیار بود و تجربه آن روزها را برای مواجهه و مقابله با دشمن به کار گرفت.

امام جمعه اهواز، در پایان پیوند ناگسستنی انقلاب با نهضت سید الشهداء(ع) را یکی از برکات الهی توصیف کرد و اظهارداشت: از نقطه آغاز راهپیمایی‌های سال ۵۷ و پیروزی انقلاب که مصادف با تاسوعا و عاشورا شد تا امروز، بسیاری از عرصه‌های حساسی که برای نظام آسیب‌زا بود، به واسطه محرم اباعبدالله الحسین(ع) از میان برداشته شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha