دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی فر

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی از برنامه های مرکز خدمات حوزه های علمیه در استان کردستان توجه به نهادینه کردن ورزش در بین طلاب و خانواده های آنان است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در استان کردستان اظهار داشت: یکی از برنامه های مرکز خدمات حوزه های علمیه در استان کردستان توجه به نهادینه کردن ورزش در بین طلاب و خانواده های آنان است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: مرکز خدمات حوزه علمیه این استان، در طول سال برنامه ورزشی و فرهنگی بسیاری برای خانواده های طلاب و روحانیون به صورت متناوب برگزار می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آخرین برنامه توسط این مرکز، برگزاری همایش کوهنوردی به مناسبت حماسه 9 دی ماه با حضور خانواده های طلاب و روحانیون سطح این استان بود، عنوان کرد: این همایش دنباله رو برنامه های فرهنگی ـ ورزشی برای خانواده طلاب و روحانیون این استان بود که همزمان با سالروز حماسه تاریخی نهم دیماه 88 در سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی فر با تاکید بر اینکه اجرای این برنامه ها خود پیام های بسیاری دارد، گفت: در همایش کوهنوردی خانواده های طلاب و روحانیون استان کردستان که با حضور طلاب شیعه و اهل سنت برگزار شد، برنامه های فرهنگی و دینی دیگری نیز انجام گرفت.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان افزود: این مرکز برای ماه های منتهی به سال جدید برنامه های فرهنگی و مذهبی دیگری در دست انجام دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha