جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده رئیس مرکز خدمات در زنجان

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین هادی به، گفت: فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت حوزه است و طلاب و روحانیون حافظ قرآن، مبلغین، ممتازین تحصیلی و ... از امتیاز ویژه‌ای برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین هادی به، در راستای هجدهمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه، با حضور در شهرهای خرمدره و هیدج استان زنجان با مدیران، اساتید و طلاب این مدارس دیدار و گفتگو کرد.

نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه هاز علمیه در این روز با طلاب مدارس علمیه حضرت معصومه(س) شهرستان خرمدره و الزهرا(س) و علوی هیدج دیدار کرد.

وی ضمن تبریک دهه بصیرت گفت: امروز راه جمهوری اسلامی با سخنان مقام معظم رهبری روشن شده است و طلاب باید برای عمل به منویات معظم له تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین هادی به، با اشاره به جایگاه مراجع و علما، اضافه کرد: وجود علما و مراجع از نعمت‌هایی است که خداوند به مردم و به ویژه طلاب عطا کرده است و ما باید شکرگزار این نعمت باشیم.

نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن بیان اهداف سفرهای استانی رئیس مرکز، گفت: یکی از اهداف این‌گونه سفرها، دیدار با مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه است تا از تزدیک با مشکلات آنها آشنا شویم.

وی، با اشاره به خدمات ارائه شده در مرکز خدمات، افزود: فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت حوزه است و طلاب و روحانیون حافظ قرآن، مبلغین، ممتازین تحصیلی و ... از امتیاز ویژه‌ای برخوردار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین هادی به برخی از انحرافات ناشی از استفاده نادرست از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: با تقویت ایمان و پیروی از سیره اهل‌بیت(ع) می‌توان در مقابل نقشه‌های دشمن ایستادگی کرد.

گفتنی است در پایان جلسات، نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه از حافظین قرآن و ممتازین تحصیلی این مدارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha