شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامه ناصر عباس جعفری

حوزه/ دبیرکل مجلس وحدت المسلمین پاکستان در واکنش به توئیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه پاکستان، این اقدام را اظهار دشمنی های پنهان آمریکا با ملت و کشور پاکستان دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ دبیرکل مجلس وحدت المسلمین پاکستان در واکنش به توئیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه پاکستان، این اقدام را اظهار دشمنی های پنهان آمریکا با ملت و کشور پاکستان دانست.

علامه ناصر عباس جعفری با بیان اینکه ترامپ دچار جنون است گفت: تروریسم، اختلافات مذهبی و قومی همه پیامدهای دوستی با آمریکا است. و فراموش کردن کشته های پاکستان در جنگ به اصطلاح علیه تروریسم آمریکایی، که بیش از 70هزار نفر قربانی در پی داشت، نشانه بی شرمی دولت آمریکاست.

دبیرکل مجلس وحدت المسلمین پاکستان ضمن انتقاد شدید از مواضع ضد پاکستانی ترامپ که بارها تکرار شده اعلام کرد: آمریکا پس از شکست نقشه هایش در عراق و سوریه به دنبال فتنه ای جدید در منطقه است لذا دولتمردان و تمام قوای پاکستان باید این تصمیم را بگیرند که از بلوک شوم آمریکایی خارج شویم.

رئیس جمهور آمریکا اخیرا در توئیتی کمک های این کشور به پاکستان در جنگ علیه تروریسم را حماقت خوانده بود و پاکستان را به پناه دادن تروریست ها متهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha