سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد

حوزه/ مردم معترض حق دارند از رئیس دولت در مورد گرانی و اقتصاد مطالبه گری کنند، ولی نباید این اعتراضات موجب شود دشمن از آن به نفع خود بهره ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: درحوادث و اتفاقات باید دنبال زمینه ها و بسترهایی مانند گرانی و اقتصاد که ممکن است اغتشاشات را به همراه داشته باشد، باشیم، اعتراض به گرانی و نبود کار و اشتغال، اعتراض به حق مردم است و دولت نباید از زیر بار آن شانه خالی کند.

معاون آموزش حوزه های علمیه افزود: دولت مردان به خاطر وعده و یا تعهدی که دارند، باید مشکلات معیشتی را  برطرف کنند چون زندگی  خوب است، داشتن شغل و عدم گرانی جزء حقوق اولیه مردم  می باشد؛ اعتراض به حق است و باید از مسیرهای قانونی رسیدگی شود و اگر مسئولین رسیدگی نکنند، افراد دیگر از خارج کشور سوار بر موج  اعتراضات می شوند و به نفع خودشان حوادث را رقم می زنند.

وی عنوان کرد: از طرفی اغتشاشات را محکوم می کنیم؛ اگر مشکلی داریم، نباید با نظام و دین مقابله کنیم و یا اجازه خود نمایی به دشمن دهیم. پس باید بین اعتراضات به حق و توهین به نظام و اغتشاش و آشوب تفکیک شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه افزود: ملت بی ثباتی در نظام، توهین به انقلاب و ولایت فقیه را تحمل نمی کنند. مردم برای این نظام و انقلاب خون داده اند، به این راحتی از پای این نظام عقب نشینی نمی کنند. دشمن از اینکه این انقلاب در بالاترین امنیت در بین کشورهای ناامن منطقه قرار دارد از حسادت در حال ترکیدن است.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد گفت: دولت وظیفه دارد به اعتراضات و مطالبات مردم رسیدگی کند و از طرفی ملت هم توهین به نظام را نمی پذیرد و اجازه موج سواری نمی دهد.

معاون آموزش حوزه های علمیه افزود: مردم معترض حق دارند از رئیس دولت در مورد گرانی و اقتصاد مطالبه گری کنند، ولی نباید این اعتراضات موجب شود، دشمن از آن به نفع خود بهره ببرد.

 40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha