پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایت الله محمدی

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مسئولان باید با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، با مردم صادق باشند و به شعور مردم احترام گذاشته، خدمت همراه با رضایت آحاد جامعه را اولویت اصلی برنامه های خود قرار دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،آیت الله محمد محمدی تاکندی، عصر امروز در دیدار با استاندار جدید قزوین، خدمت بی منت را به محرومین مهم و اساسی دانست و گفت: باید همه رفتارها در چارچوب قانون باشد و مردم را محترم بشماریم و از حقوق شهروندی دفاع کنیم، حریم خصوصی را محترم شمرده و از شرافت همه مردم صیانت کنیم و مصالح ملی را به سایر مسائل ترجیح دهیم تا به نتیجه برسیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تاکید کرد: مسئولان باید با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، با مردم صادق باشند و به شعور مردم احترام گذاشته، خدمت همراه با رضایت آحاد جامعه را اولویت اصلی برنامه های خود قرار دهید.

وی افزود: باید خدمت به مردم را بدون منت و چشم داشت انجام داد و فکر نکنیم دستگاه اجرایی ملک شخصی ماست، ‌زیرا مهمترین سرمایه اجتماعی رضایتمندی و اعتماد مردم نسبت به ماست، پس طرح تکریم ارباب رجوع را سرلوحه خود قرار دهید.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به فرار سیدن ماه محرم اشاره کرد و بیان داشت: در روز عاشورا زمین و آسمان برای امام حسین(ع) گریه می‌کنند و این موضوع نشان‌دهنده آن است که زمین، آسمان، فرشتگان، جن و انس آن حضرت را به عنوان رهبر می‌شناسند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه نتوانستیم از ظرفیت وجودی عاشورا به خوبی استفاده کنیم، در حالی که اگر فرهنگ توحیدی امام حسین(ع) در جامعه حاکم شود، تمامی مشکلات ما اعم از نزاع‌های سیاسی و غیره برطرف می‌شود.

آیت الله محمدی تاکندی با اشاره به  این که ماه محرم فرصت مناسبی برای احیاء و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، عنوان کرد: قیام عاشورا برای احیاء این فریضه الهی بود و ضروری است با احساس مسوولیت نسبت به احیای این فریضه الهی تلاش کنیم.

 مهندس عبدالمحمد زاهدی، استاندار جدید قزوین نیز بیان داشت: تعامل و ارتباط مدیران با مردم و شنیدن سخنان آنها و تلاش در جهت رفع مشکلات تمامی افراد جامعه، از جمله موضوعاتی که باید به جد مورد توجه مدیران دستگاه ها قرار بگیرد و با برگزاری برنامه هفتگی ملاقات مردمی نسبت به این موضوع اهتمام لازم صورت گیرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha