جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج اساتید

حوزه/ بسيج اساتيد و نخبگان حوزه علميه قم با صدور بیانیه ای تصریح کرد: در اطاعت از دستورات حکیمانه رهبر عزیزمان هرگز درنگ نخواهیم کرد و از مسئولین هم می خواهیم به جای بازی های سیاسی عملاً در خط مقام معظم رهبری حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» بيانيه مركز بسيج اساتيد و نخبگان حوزه علميه قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله تعالی (انَ الله یدافع عن الذین امنوا انَ الله لا یحب کل خوان کفور) حج38

همانا خداوند از کسانی که ایمان دارند دفاع می کند قطعا خداوند خیانت کاران ناسپاس را دوست ندارد .

شکی نیست که موفقیت های فوق العاده نظام جمهوری اسلامی در پرتو رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (ایده الله تعالی )درعرصه منطقه و بین المللیِ، پیروزی های چشمگیری در بر داشته، غرب، آمریکا، ودولتهای مرتجع منطقه را به انتقام از ملت شریف ایران کشانده است.

بدیهی است هرگونه هرج ومرج واغتشاش در ایران اسلامی برای آنها مطلوب، تا عظمت و ابهت جمهوری اسلامی را در سطح منطقه و جهان مخدوش کنند، در این میان، منافقین کوردل، سلطنت طلبان بی دین، ومزدوران جاسوس دشمن، در خدمت مطامع پلید استکبار قرار گرفته ودر شهرهای مختلف به حرکت های ایذائی روی آورده اند .

مردم هشیار، متدین وانقلابی ما توجه دارند که مطالبات بحق آنان با عملکرد گروهی بی دین،  ضد انقلاب وسرسپرده به غرب وآمریکای جنایتکار کاملا جدا و هرگز در مسیر مطامع کفر ونفاق قرار نمی گیرند.

درچند روز گذشته جنایتهای بسیاری آشوب طلبان مرتکب شدند لیکن از همه مهمتر ، اهانت آنان به قرآن ومقدسات بودکه به هیج وجه نمی توان از آن گذشت، و از سوی دیگر از مدیران اجرايي کشور به شدت شکایت داریم که برای یک چنین جنایتهائی فرصت آفرینی کردند، آنان اقتصاد مقاومتی را در دستور کار بطور جدی قرار ندادند و در چند سال گذشته بیش از توجه به توانمندیهای داخلی به خارج از مرزها دل بسته واز سوی دیگر با ارائه لایحه بودجه 1397 امیدها را نسبت به بهبود وضع معیشتی مردم کاهش دادند .

امروزه ملت شریف ما از عملکرد دولت ناراضی و بخش وسیعی از جامعه در فشار اقتصادی بسر می برند و مسئولین در این شرائط حساس، به جای پاسخگویی،  مطالبه گر شده ونقش طلبکار را بازی می کنند.

 لذا ما از مسئولان محترم می خواهیم که به ملت شریف ایران توضیح دهند که :

1-چرا اقتصاد مقاومتی را به جد پی گیری نمی کنند؛

2-چرا هزینه های دولت را کنترل وحقوق بگیران نجومی را در دوران خود پرورش دادند؛

3-چرا به جای تکیه بر توانمندی های داخلی حدود پنج سال سرنوشت کشور را به برجام و میل به غرب گره زدند؛

4-چرا نسبت به واردات بی رویه کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند اقدام مناسبی انجام ندادند؛

5-چرا به جای رونق تولید وافزایش اشتغال کارخانجات ،کارگاههای تولیدی بسیاری را به تعطیلی کشاندند؛

6-چرا نیروهای امنیتی وقضایی به تکلیف خود به طور بایسته عمل نمی کنند ؛

7-چرا سرنوشت کشور را به دست شبکه های اجتماعی مانند تلگرام سپرده وهمچنان درتعطیل کردن آن تردید دارند؛

8-چرا مجلس شورای اسلامی به وظیفه قانونگذاری ونظارتی خود به درستی عمل نمی کند ومصالح مردم را قربانی بده بستانهای سیاسی می کند؛

9-چرا به جای پذیرش کاستیها وضعف ها، فرافکنی را راهبرد اصلی خود قرار می دهند.

درپایان اعلان می داریم که در اطاعت از دستورات حکیمانه رهبر عزیزمان هرگز درنگ نخواهیم کرد واز مسئولین هم می خواهیم به جای بازی های سیاسی عملاً در خط مقام معظم رهبری حرکت کنند.

بسیج اساتید ونخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha