پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ انصر مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، به توئیت ضد پاکستانی ترامپ واکنش نشان داد و گفت: ترامپ بار دیگر با دشمنی با اسلام، به پاکستان و مردم پاکستان توهین کرد و ملت پاکستان در برابر توهین ترامپ ساکت نمی ماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ انصر  مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان تویت رئیس جمهور امریکا را به شدت محکوم کرد و گفت : پاکستان یک مستعمره ایالات متحده نیست، کل ملت علیه دشمن متحد اند.

وی با اشاره به اینکه این اولین باری نیست که ترامپ به کشور پاکستان توهین می کند گفت: ترامپ بار دیگر با دشمنی با اسلام ،به پاکستان و مردم پاکستان توهین کرد و ملت پاکستان در برابر توهین ترامپ ساکت نمی ماند.

او گفت: پاکستان تنها ملتی هستند که در مقابله با ترویسم قربانیان زیادی را داشته است.

وی افزود:  امریکا به بهانه دوستی بد ترین دشمنی ها را با پاکستان کرده، دولت پاکستان باید هر چه زودتر خود را از این شر رها کند.

گفتی است که چند روز قبل رئیس جمهور امریکا دونالد ترامپ در پیامی توئیتری به پاکستان اتهام زدو و نوشت: "ایالات متحده آمریکا با حماقت بیش از ۳۳ میلیارد دلار طی ۱۵ سال گذشته به پاکستان کمک کرد و آنها چیزی جز دروغ و نیرنگ تحویل ندادند و گمان کردند که رهبران ما احمق هستند. آنها پناهگاه‌های امن به تروریست‌هایی دادند که ما در افغانستان آنها را تعقیب می‌کنیم و کمک اندکی کردند. دیگر کمکشان نمی‌کنیم".

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha