شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اتفاقات اخیر باید درس عبرتی برای همه مسئولین باشد و بدانند مردم از آنان انتظار دارند که شرایط و مشکلات معیشتی آنها را درک کرده و به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز به همراه مدیران دستگاهای ادارات شهرستان تاکستان، در بازدید از مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره)، گفت: شعارهای بر ضد نظام  در اغتشاشات به گوش می رسید از خارج کشور مدیریت شده بود، البته باید حساب معترضین اقتصادی را از فتنه گران جدا دانست و بپذیریم مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم به حق است، چراکه مردم کم بضاعت کف جامعه هستند که باید فشار اقتصادی را تحمل کنند.

عضو خبرگان رهبری افزود: دستگاه قضا باید در مقابل فتنه‌گران و منفعت طلبان شدیدتر برخورد کرده و در عین حال به حقوق ضعغا و مردم رسیدگی کند، چراکه رسیدن مردم به حقوقشان حق مسلم آن ها است.

 وی ادامه داد: مسئولین باید از دادن وعده های دروغین دست برداشته و به سمت مردم بیایند و این نهایت بی‌انصافی است زمانی که مردم در اوج مشکلات اقتصادی هستند، نمایندگان مردم در مجلس بدون در نظرگرفتن مشکلات اقتصادی مردم، مثلاً از ارتقا حقوق خودشان و افزایش قیمت ها سخن به میان می‌آورند.

 امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: اتفاقات اخیر باید درس عبرتی برای همه مسئولین باشد و بدانند مردم از آنان انتظار دارند که شرایط و مشکلات معیشتی آنها را درک کرده و به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم با اعتراضشان به مسئولین خواهان رفع مشکلات اقتصادی هستند حال آن که گاهی اوقات دشمن از این اوضاع سوءاستفاده کرده و شروع به موج‌سواری می‌کند.

امام جمعه شهرستان تاکستان ادامه داد: اگر تجمعات امروز تنها به خاطر دغدغه‌های اقتصادی مردم و در راستای احیای حق و دستیابی ضعفا به حقوقشان باشد ما هرگز شاهد اقداماتی چون تخریب اموال عمومی، بی احترامی به قرآن و یا ضربه زدن به مراکز دینی، مذهبی و حوزه‌ها نخواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: اهداف فتنه گران از آغاز انقلاب تاکنون با توطئه‌های مختلفی همراه بوده است که یکی از آن بی تفاوت کردن مردم نسبت به نظام است که هنوز هم آن را دنبال می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha