جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد / امام جمعه اصفهان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اصفهان با تقدیر از حضور حماسی مردم در صحنه دفاع از انقلاب و نظام، تصریح کرد: مسئولان اجرایی کشور باید با فعالیت جهادی و بدون هیچ درنگی در مسیر برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در پیامی، با تقدیر از حضور حماسی مردم در صحنه دفاع از انقلاب و نظام، تصریح کرد: مسئولان اجرایی کشور و استان، مطالبات به حق مردم را در نظر گرفته و با فعالیت جهادی و بدون هیچ درنگی در مسیر برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور و افزایش رفاه اجتماعی مردم گام بردارند.

متن پیام مدیر حوزه علمیه اصفهان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا

راهپیمایی مردم شریف و شهید پرور استان اصفهان در محکومیت اغتشاشات اخیر نشان داد که مردم بصیر استان اصفهان نسبت به نقشه‌ و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و صهیونیست جنایتکار، آگاه و هوشیار هستند؛ حضور آگاهانه و مخلصانه مردم در صحنه، آب سردی بود بر آتش فتنه و نفرت دشمنان نظام اسلامی.

استکبار جهانی هرگاه فرصت را برای اجرای نقشه‌های خود مناسب ببیند، چنگ و دندان نشان داده و برای ضربه زدن به ملت ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند.

دشمنان سیلی خورده انقلاب اسلامی پس از شکست های متعدد خود در صحنه های مختلف به ویژه پس از شکست گروه های تکفیری دست نشانده در عراق و سوریه، این بار از حضور مردم معترض نسبت به وضعیت اقتصادی کشور در خیابان ها سوء استفاده کرده و با فرستادن گروه های ترویسی به داخل کشور، قصد بر هم زدن امنیت و آرامش ملت ایران را داشتند که بار دیگر با حضور پرشور مردم، این فتنه نیز خاموش شد.

برخی از شعارهایی که توسط اغتشاشگران در فتنه اخیر سر داده شد، نشان داد که این بار، دشمنان انقلاب اسلامی، اسلام و قرآن را نشانه رفته اند و با موج سواری بر روی تجمعات مردمی، به دنبال ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اما غافل از اینکه مردم هوشیار و همیشه در صحنه، اجازه سوء استفاده دشمنان را نمی دهند.

بدون شک اقدامات اخیر اغتشاشگران، از نظر قانونی جرم بوده و لازم است تا خسارت های وارده توسط افرادی که سردسته این اغتشاشات بوده اند، پرداخت و حقوق عمومی و خصوصی ضایع شده، جبران شود.

ضمن تشکر از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز پنج شنبه 14 دی ماه 1396 و حمایت دوباره از انقلاب اسلامی و رهبری، لازم است تا مسئولان اجرایی کشور و استان، مطالبات به حق مردم را در نظر گرفته و با فعالیت جهادی و بدون هیچ درنگی در مسیر برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور و افزایش رفاه اجتماعی مردم گام بردارند.

و من الله توفیق

  سید یوسف طباطبایی نژاد

  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

16دی ماه 1396

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha