چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دشمنان نظام و انقلاب

حوزه/ مدافع حرم حضرت زینب(س) با بیان اینکه در این زمان حساس علما و طلاب حوزه های علمیه مراقب نفوذ دشمن باشند، گفت: طبیعت ذاتی جاهلیت مدرن ایجاد فتنه و تفرقه و ترویج افکار و احزاب شیطانی مانند تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد،  ابوالفضل حشمتی،  از مدافعان حرم حضرت زینب(س) ، در جمع طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد، گفت: یروزی غرور انگیز بر داعش جنایتکار حاصل دل سپردن به وعده های قطعی خالق هستی و پافشاری برتفکر و اقدام انقلابی و جهادی تحت رهبری خردمندانه و شجاعانه امام خامنه ای و ولایت پذیری هوشیارانه سردارانی مانند سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت طلبی فرزندان بسیجی خمینی کبیر با ملیت های مختلف است.

این رزمنده مدافع حرم ادامه داد: این پیروزی بار دیگر در نتیجه ایمان و استقامت نصرت الهی نازل شد و بنیاد یک جریان ضد بشری و تروریستی که ساخته و پرداخته مدعیان حقوق بشربود از بین برد.

وی با بیان اینکه این شکست مفتضحانه سر سپردگان استکبار و طاغوت در عراق و سوریه، پایان جدال مستمر حق و باطل نیست، افزود: چرا که طبیعت ذاتی جاهلیت مدرن ایجاد فتنه و تفرقه و تولید و ترویج افکار و احزاب شیطانی مانند تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی است، تا بهانه موهوم جهت حضور طولانی مدت در جغرافیای استراتژیک خاورمیانه را فراهم کرده و امنیت پوشالی صهیونیسم را تأمین کند.

حشمتی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در این پیروزی بزرگ نقش اول را داشت و اقتدار و امنیت آفرینی در منطقه را به نمایش گذاشت و ابرهای یأس و ناکامی را بر سر دشمنان اسلام گستراند و مایه شادی و اعتماد به نفس مردم مظلوم منطقه شد.

این مدافع حرم در پایان گفت: در این زمان باید علما و طلاب حوزه های علمیه مراقب نفوذ دشمن باشند که دشمنان اسلام از هر راهی برای براندازی اسلام وارد می شوند و فکر نکنید که حوزه و دانشگاه ما در امان خواهد ماند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha