پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام آیت الله عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با تاکید بر رفع دغدغه اقتصادی و گرانی گفت: دولت و نظام باید فکری اساسی کنند که خدای ناکرده نعمت امنیت به بهانه های واهی توسط مخالفین و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی دچار آسیب نشود.

 حجت الاسلام آیت عباسیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با توجه به اهمیت امنیت و آرامش در جامعه با اشاره به کلام گهربار پیامبر اکرم(ص)که فرمود «نعمتان مجهولتان الصحة و الامان»، اظهار داشت: در سایه امنیت است که مباحث فرهنگی، اقتصادی؛ اجتماعی رونق می گیرد.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کرد که امنیت اقتصادی با امنیت روانی گره خورده تصریح کرد: اگر بخواهیم امنیت اقتصادی داشته باشیم، باید امنیت روانی و جانی در جامعه حاکم باشد از طرفی اغتشاش و هرج و مرج  قابل تحمل نیست.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره  به وضعیت معیشتی مردم، گفت: دولت و نظام باید فکری اساسی کنند که خدای ناکرده نعمت امنیت به بهانه های واهی توسط مخالفین و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی دچار آسیب نشود.

حجت الاسلام عباسیان در ادامه با اشاره به توجه دولت نسبت به اعتراضات به حق مردم گفت: شاهد بیکاری، گرانی و رکود اقتصادی چند ساله در سطح جامعه هستیم و باید دولت صدای معترضین به وضعیت بد اقتصادی را بشنود و علاج چاره بنماید.

وی با اشاره به اینکه در صورت ایجاد مراکزی برای بیان سخن معترضین بصورت آزادنه و شفاف اظهار داشت: در هر نظامی افراد حق دارند که نسبت به وضعیت موجود اعتراض و نقد و نظر ارائه کنند و ضمن احترام و عدم برچسب ضد انقلاب و مخالف نظام به آنها، شاهد سوء استفاده آشوبگران منافق و خسارت به اموال عمومی از فضای ملتهب جامعه نخواهیم بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha